Har brygget noen staute stouts med ujevne mellomrom før, og kastet meg rundt i tiden før niende april i år, men bryggedato ble 13. Endte på 1099 OG, så heller ikke innenfor. Sluttproduktet klokket inn på -12,6 Brix-1021 FG, 10, 5% eller 11,3 % alternativ utregning, så rimelig der jeg ville være.
Det jeg er mest fornøyd med er at alt er flasket på små flasker, så de, noen, kommer til å overleve lang lagring.
Problematisk med øl som er så utrolig komplekst etter kun kort tid..
En helt annen ting er at i tiden rundt april, så avled vår kjære Bitten, en tilårkommen katt på 13+, uvisst hvor gammel, siden hun hadde vært gjennom flere utplasseringer før oss.
Dette var selvfølgelig en traumatisk opplevelse for familien, så innen kort tid ble det besluttet å adoptere en ny katt, slik at Betty ikke skulle føle seg ensom. Betty er katten vi fikk samtidig med Bittiten.
En tur til dyrebeskyttelsen, for kun å se, endte opp med en gråhvit mons kalt pjusken..
Pjusken var den mest skuddredde katt jeg har sett, og har levd opp til navnet, men på grunn av nær følging av denne tråden, så droppet jeg forslaget Birger:
Vis vedlegget 41117
Her er han, litt mindre skuddredd enn tidligere og navnet satt.så skål...
Vis vedlegget 41119