1Morten
Norbrygg-medlem
Kjipt, men tror du virkelig du vil merke det noe særlig/overhodet på en slik øl?
Med litt flaks blir det vel et hint av rosiner. Ellers blir det vel fravær av smak og papp.
Kjipt, men tror du virkelig du vil merke det noe særlig/overhodet på en slik øl?
Er ikke det bare å sette på trykk og nappe i ventilen noen ganger?Og der tror jeg Birger ble oksidert gitt. Koblet på piknikkran og skulle fylle glasset og ja. Hadde glemt å sette trykk på fatet, så der var det undertrykk grunnet at jeg skulle karbonere på kjøl. Og sluuurp der sugde det oksygen gjennom kranen gett.
Er ikke det bare å sette på trykk og nappe i ventilen noen ganger?
Optimal serveringstemperatur er nok 8-12 grader over kjøleskaptempSå var det dags for smaking. Gjorde tabben å åpnet den rett fra kjøleskapet. Litt beskjedent skum som falt fort sammen. Fremdeles i overkant bitter med lang bitter ettersmak. Min sarte gane har problemer med å kjenne noen andre smaker. Får la den stå en stund til før neste smaking.
Sent fra min SM-G973F via Tapatalk
Jeg tror ikke Ila/Strømmen har tillatelse til å pakke om det de kjøper av Craft. Tror det derfor i hovedsak er likt det som BS selger. Mulig jeg tar feilKjøpte på Strømmen og der var det 2017. Hvis den er pakket og oppbevart godt så skulle ikke det ha noe å si, men det hadde tydligvis det denne gangen.
Jeg tror ikke Ila/Strømmen har tillatelse til å pakke om det de kjøper av Craft. Tror det derfor i hovedsak er likt det som BS selger. Mulig jeg tar feil
En tanke slo meg plutselig, men jeg tar en liten «karboneringstest»....
Burde vi ikke ha en «Birger Eriksen Stoutfestival» - på Oscarsborg festning - en gang?
Hadde vært kult!
Tapping av Birger Eriksen ved kanonene og Andersens Torpedo i ammunisjonslageret
En tanke slo meg plutselig, men jeg tar en liten «karboneringstest»....
Burde vi ikke ha en «Birger Eriksen Stoutfestival» - på Oscarsborg festning - en gang?
Blir vel sittende alene nedi der, jeg da.Hadde vært kult!
Tapping av Birger Eriksen ved kanonene og Andersens Torpedo i ammunisjonslageret