Bjorleik 2012

Gahr skrev:
All relevant info kommer i løpet av de neste par dagene, men påmeldt øl skal forøvrig sendes/leveres til Vestbrygg.

Har du forøvrig noe mer info om påmelding og tider brygget skal være vestbrygg i hende.
 
Da er det åpnet for påmelding til selve arrangementet i Laksevåg Kajakklubb. Videre info finner du her. Det er ikke lagt ut påmeldingsskjema til flaskekonkurransen ennå, men det kommer om kort tid. Mer info vil bli fylt på snarlig.
 
Fire flasker per brygg. Har glemt å skrive det i infoen. Skal rette på dette.
 
Er vel ikke noe hotellaktig på Laksevåg annet enn hjemme hos noen eventuelt. Men sentrum er jo bare 5 minutter unna med buss eller taxi.

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Påmeldingen til flaskekonkurransen er åpnet.

http://norbrygg.wufoo.com/forms/pamelding-til-bjorleik-2012/
 
Skal man merke flaskene med noe spesielt?
Ved endt påmelding kommer det kun opp en beskjed om "sendt inn", og man får en mail med kopi av påmeldingsskjemaet, uten noen generert kode.

"6. Skriv og klipp ut den autogenererte koden som er på påmeldingsskjemaet. Denne festes med strikk. Dette for å gjøre arrangørens jobb lettere."
og under punkt 7:
"...Husk å legge ved en utskrift av påmeldingsskjemaet."

Betyr det at dere vil ha utskrift av mailen? (noe vi har gått bort ifra i andre konkurranser)
 
Det viser seg at systemet med generering av etiketter ikke fungerer. Send inn påmeldingsskjemaet med flaskene, så vil de bli omkodet.
 
Mulig det er en FAQ et sted som jeg har oversett, men: er det lov til å melde på samme ølet i flaskekonkurransen og PF?
 
Da er resultatene fra Bjorleik klare.

Flaskekonkurransen:

Sponset av Bryggselv.

1. Bjørn Joachimsen og Marius Graff, "Graffs Saison"
2. Marius Steen, "Peat Blonde"
3. Stian Krog, "Frambozo"
4. Knut Magerholm, "Belgische Biergist"
5. Kjetil Sletteland, "Dougal's Gold"
6. Marius Steen, "Wittenbergen"
7. Kåre Kristiansen, "Forårsblond"
8. Bernt Sandsmark og Kim Odland, "Wit Løgn"
9. Georg Jensen, "Funky Blonde"
10. Ole Vidar Elvestad, "PDMs Belgiske Spesial"

Juryen bestod av Ingrid E. Skistad (brygger på Nøgne Ø), Torvald Storaas (nyansatt brygger på Kinn Bryggeri!) og undertegnede.

Publikums Favoritt:

Sponset av Vestbrygg.

1. Yngve Nordstrand, "Korsfarer"
2. Torbjørn Sletvold, "Wit 1"
3. Bernt Sandsmark og Kim Odland, "Wit Løgn"

Norbrygg gratulerer vinnerne og takker sponsorene!
 
Hå-hå! Veien i fra "hey-hey: topp 10" til "å hjelp: nest sist" var kort og brutal.
;D
Det var jo en voldsom reduksjon i antall påmeldte i forhold til fjoråret.
 
Takker for en oppsiktsvekkende hyggelig aften! Mye godt øl og mange gode folk som delte kunnskapen sin til en novise som meg. Jeg melder meg på til Bjorleik 2013 allerede nå.
 
Vi takker for fremmøte til alle! Spesielt takk til EspenL som var med å ryddet til the bitter end!

Alle som har satt igjen utstyr bes komme å hente det ASAP. Vi er her en liten stund framover fra nuh. Når vi har ryddet og vasket ferdig vil alt bli stående på utsiden av lokalet.
 
Tilbake
Topp