Pål Heide Kielland
Norbrygg-medlem
Jeg bekrefter mine 10Neida ikke for sent, de har nok dratt for dagen så ingenting blir sendt i dag, så bestiller ikke før i morra
Jeg bekrefter mine 10Neida ikke for sent, de har nok dratt for dagen så ingenting blir sendt i dag, så bestiller ikke før i morra
Har ikke bestilt enda, skal sende ny mail så får vi med dine 20Så ikke denne før nå, men hiver meg på med 20 hvis det ikke er for sent.
Det er notert, til andre, det er da 35 pakker tilgjengelig.Jeg øker min bestilling til 15 om mulig.
Det er notert, det er da 30 pakker tilgjengelig.Jeg kan også ta 15.
Dersom det er flere pakker tilgjengelig, kan jeg ta 20, men prioriter andre bryggere før meg
Ønsker 10 pakker.
Det er notert, da er det 10 pakker tilgjengelig.10stk. til Skrikergata om det går J.
Det er notert, da var det altså tomt for denne runden. Nå ser jeg frem til dere alle får brygget med den og kommer med deres erfaringer i denne tråden når vi etterhvert kommer ditTar gjerne de siste ti
Vi satser på at NM-vinneren til våren blir en av oss som får gjær fra denne bestillinga,da.Det er notert, da var det altså tomt for denne runden. Nå ser jeg frem til dere alle får brygget med den og kommer med deres erfaringer i denne tråden når vi etterhvert kommer dit
Det var jo en fantastisk ideVi satser på at NM-vinneren til våren blir en av oss som får gjær fra denne bestillinga,da.
Om ikke annet så får vi i alle fall dommerskjemaene - hvis vi deltar - og det må jo være bra tilbakemelding. Brygger vi med denne gjæren sånn opp mot juletider, skulle timinga være perfekt. (Nå snakker jeg om øl med et sånt noenlunde fornuftig alkoholinnhiold, så klart. Pils, f.eks..)