Brewly W-34/70

Da har jeg bestilt, jeg bestilte 40 pakker ekstra så vi kom ned på 24,- pakken. Det betyr også at hvis noen skulle ønske flere pakker eller andre som ikke var med på denne bestillingen vil ha er det altså 40 pakker tilgjengelig :)

Til dere som har vært med på bestillingen, jeg har funnet bobleplast konvolutter til 5,- pr stykk og for de av dere som har bestilt under 30 og forsendelsen havner under 350 gram, vil frakten på brevet bli 55,-. For de av dere som havner over 350 gram vil frakten bli 70,-

Om alle syns dette er greit så er det bare å gi innlegget en tommel, om noen har et bedre forslag til forsendelse fra meg til dere, så send meg gjerne en pm :)

Screenshot_20221020_113820_com.microsoft.office.outlook.jpg
 
Så vil jeg takke for et supert initiativ, både nå og i fjor da du fortalte oss om denne gjæren og sørget for at flere av oss fikk prøve den.
Til andre bryggere vil jeg si "hiv dere på". Min erfaring med denne gjæren er bare positivt og en pris på under 30 kroner per pakke kan vi bare drømme om med dagens priser i bryggebutikkene.
 
Det er notert, da var det altså tomt for denne runden. Nå ser jeg frem til dere alle får brygget med den og kommer med deres erfaringer i denne tråden når vi etterhvert kommer dit :)
Vi satser på at NM-vinneren til våren blir en av oss som får gjær fra denne bestillinga,da;).

Om ikke annet så får vi i alle fall dommerskjemaene - hvis vi deltar - og det må jo være bra tilbakemelding. Brygger vi med denne gjæren sånn opp mot juletider, skulle timinga være perfekt. (Nå snakker jeg om øl med et sånt noenlunde fornuftig alkoholinnhiold, så klart. Pils, f.eks..)
 
Vi satser på at NM-vinneren til våren blir en av oss som får gjær fra denne bestillinga,da;).

Om ikke annet så får vi i alle fall dommerskjemaene - hvis vi deltar - og det må jo være bra tilbakemelding. Brygger vi med denne gjæren sånn opp mot juletider, skulle timinga være perfekt. (Nå snakker jeg om øl med et sånt noenlunde fornuftig alkoholinnhiold, så klart. Pils, f.eks..)
Det var jo en fantastisk ide :)
 
Tilbake
Topp