Brewly

Noen som har erfaring med Brewly merket som selges via Hjemmebryggeriet? Ser at de selger koniske tanker. Noen som har erfaring med disse.
 
Er dette en norsk bryggebutikk eller bare en som later de er norsk. Ser at de har en norsk adresse (https://www.hjemmebryggeriet.no), men jeg er skeptisk siden alt er skrevet på engelsk. Prisene ser greie ut, men dersom det kommer frakt og toll i tillegg? Klikk på kloden opp i høyre hjørne så kommer det opp en rekke andre hjemmesider i forskjellige land.
Svensk.

Toll og mva er inkludert. Men frakta er dyr, må bestille stort for at det skal svare seg. Når vi hadde felles bestilling på Brewly E24/70 ble prisen meget god.
 
Brewly er merkevaren til hjemmebryggeriet. Har ikke sett på tankene, men bryggerene. Disse er samme base som Brew Monk, Brewster, Netthandelen +++

Antar tankene er tilsvarende.

Nevnte gjær er høyst sannsynlig fra AEB.
Om det er AEB som står bak Brewly, kan jeg selvfølgelig ikke vite, men jeg kan med sikkerhet si at Brewly ikke er ompakket AEB Fermolager.

Jeg har pakket om en kloss med Fermolager for noen dager siden og brukte den for første gang i dag. Kan si at den ikke ser lik ut, både lysere og mindre. Ikke lukter den som Brewly heller.

Og selv om det holder for min del når det gjelder spørsmålet om Brewly er ompakket Fermolager, så kan jeg også si, etter bare noen timer siden pitch, at de ikke oppfører seg likt. Brewly vil, med mindre jeg brukte en hel gjærkake, bruke i alle fall 24 timer før det blir aktivitet i blow off, Fermolager som ble pitchet rundt 14 tiden og kan allerede se aktivitet.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp