Etter å ha smakt Ritterguts Gose har eg hatt lyst å prøve å lage ein gose sjølv. Likte og Lindheim Ølkompani sin frukt-gose, Jacobs Hage, på Bergen Ølfestival. Eg har ikkje funne mykje om gose på forumet her, men det betyr vel ikkje at det ikkje er nokon her som har peiling på det likevel. Eg lurer litt på kva metode eg skal bruke for å få den syrlege smaken det skal ha. Eg har sett det er ymse metodar.
Metode 1: Eg har ei bok frå Brooklyn Brew Shop. I den oppskrifta (19 l) kjem syra frå 450 g acidulated malt og ein surmesk: 450 g pilsnermalt i 1,2 l meska i 45 min på 49 grader. Denne skal så lagrast "oksygenfritt" i 3 dagar ved 46 grader. Skal vere gode høve for mjølkesyrebakteriar. Denne vert så tilsett vørteren før koking.
Metode 2: Surmesk vert tilsett vørteren ved 38 grader og står i to døgn før ein har i gjær.
Metode 3: Kun syre frå acidulated malt
Metode 4: Kun syre frå tilsett mjølkesyre.
Eg har mest lyst å bruke metode ein eller to. Nokon som har erfaring eller synspunkt kring dette?
Metode 1: Eg har ei bok frå Brooklyn Brew Shop. I den oppskrifta (19 l) kjem syra frå 450 g acidulated malt og ein surmesk: 450 g pilsnermalt i 1,2 l meska i 45 min på 49 grader. Denne skal så lagrast "oksygenfritt" i 3 dagar ved 46 grader. Skal vere gode høve for mjølkesyrebakteriar. Denne vert så tilsett vørteren før koking.
Metode 2: Surmesk vert tilsett vørteren ved 38 grader og står i to døgn før ein har i gjær.
Metode 3: Kun syre frå acidulated malt
Metode 4: Kun syre frå tilsett mjølkesyre.
Eg har mest lyst å bruke metode ein eller to. Nokon som har erfaring eller synspunkt kring dette?