Bryggelag grenland?

Vurderer å starte opp bryggelag i porsgrunn/skien
Er jo litt synd att det er ett blankt felt rundt telemark på oversikten over lokallag

Lokaler og speidel 50liter er allerede foreslått av døsc

Hvis det er interesse lokalt så burde vi få det til :yes:
 
Da ser det ut til att dette faktisk kan bli en realitet
Etter NM selvfølgelig siden vi har noen få spørsmål og di som muligens kan svare virker litt opptatt for tiden :biersmile:
 
torsdag 12 april prøver vi å få i gang ett lite møte for å få diskutert litt oppstartsplaner

Obs tidspunkt endret til 19.00
 
Hmm møte å se på lokalene vi sansynligvis kommer til å bruke
Eller møte ett sted vi sansynligvis ikke kommer til å få råd til :jaha:  

Detaljer kommer etterhvert
Tror det blir på klyve under pizzasjappa
17.00 for tidlig? Endret til 19.00

Hvis dere kjenner hjemmebryggere som ikke har fått med seg denne tråden så ver så snill å mas litt på di :yes:
 
Kanskje lurt å lage et innlegg om at de burde se her i tråden for bryggere i Grenland? Jeg tror ikke jeg jeg har vært inne på denne delen av forumet før du ringte..
 
Det er vel på tide. Det virker som det er mange som har startet opp her i Grenland.
Og Jon Kristian Sletteberg har begynt å selge råvarer-malt humle og gjær.

janh
 
Jeg håper møtet kan begynne litt senere på torsdag ( f.eks. Kl 19.00 ) da jeg er opptatt tidligere på ettermiddagen
 
Hei.

Holder selv til i Kragerø og det er nå som jeg vet om 3-4 stykker som brygger, men det er stor interesse rundt forbi.

Har Jhon Kristian Sletteberg noen nettbutikk/side for utsalget sitt. Hørtes veldig intresant ut. Hørte han forresten på Telemarkssendinga igår. Artig innslag.

Sabeltann
 
Tilbake
Topp