Bryggelag/klubb i østfold

Vi er tre bryggere i vårt lille bryggeri i Fredrikstad som gjerne blir med på å smake øl med usmak :)
(To av oss er litt late, så de har ikke meldt seg inn i Nordbrygg ennå, men det skal det nok bli orden på hvis det er et krav for å få lov til å bli med :cool: ) Besøk hos Ego er helt strålende for oss.
 
OK, la oss dele arrangementene så vi får litt "fortgang" i ting. (Lagertføte usmaksett kan drøye til oktober en gang)
Regner med at (nesten) alle ønsker at dette blir et lokallag i regi av Norbrygg.
De sender en representant til første samling, så får vi litt input på lurt og ikke lurt. :)

Hva med å ta et stiftelsesmøte onsdag 24 september kl. 19:00 på Havnelageret i Fredrikstad?
Agenda:
1. Vedta navn på lokallag
2. Velge styre
3. Vurdere spesielle vedtekter
4. Planlegge arrangementer

Etter stiftelsesmøte ordner vi formelle greier ift. organisasjonsnummer, økonomi og annet.
(Ikke så ille som det kan høres ut)

Deretter er vi i gang og får eget underforum her hvor vi også kan drodle videre om arrangementer.
 
Jepp jepp da kom nok første avbud. Typisk. Kjerringa reiser vekk den uka i forbindelse med jobb. Blir stuck hjemme med to barn. Kipt. Skal se om noen kan passe ungene,men det ser dårlig ut på dette tidspunktet.
 
Er ølringen sia oppe å går? Lagde brukerkonto men står bare blocked , når jeg forsøker å logge inn
 
Slenger meg på denne i siste liten. Jeg (eller fruen) dukker opp på Havnelageret.

Er forøvrig bosatt rett på andre siden av grensa, men her er det overhode ikke noe miljø for hjemmebrygging så ser til Østfold for likesinnede.
 
Tilbake
Topp