Bryggelag/klubb i østfold

Ligemåde folkens, og takk for godt oppmøte!
Også stor takk til Norbrygg for støtte før møte og representant som kom med mange gode innspill.

Vedlagt er stiftelsesdokument slik det vil bli innsendt til Brønnøysund.

Litt kladd om ting vi kan gjøre utover, regner med at julebord er temmelig aktuelt. :)
(Og usmakkurs!! Nevnte jeg usmakkurs?)

- Det skiltes muligheter for møter i lokale for 50 pers. (slystr)
- (Klart vi må ha..) Østfoldmesterskap
- Undertegnede hører med Ego om vi kan finne på noe for å få brygget vinner
- Materialforvalter og undertegnede sjekker om vi kan ordne noe ift. premie fra Bryggeland
- Dommere kommer fra Norbrygg (, evt. om de bare utdanner oss.)​
- Norbrygg er i ferd med å få til mer ordnede forhold mot bryggebutikkene
- Gjærsøe har kontakter i Nøysom og kan sannsynligvis bidra til å få til et besøk der.
- Real Sørpe har kontakter i Ego og kan sannsynligvis bidra til å få til et besøk der.
- Slystr/Real Sørpe hører med SØL (Skjeberg Øl Lag) om vi kan finne på noe sammen.
- Forslag om å ta en tur til Høna/Joachim microbryggeri i Halden - kanskje julebord?
- Jevnt over god stemning for julebord. :)
- Nevnte jeg julebord?
- ... eller usmakkurs?

Takk igjen for godt oppmøte, godt lag og godt engasjement.
 

Vedlegg

  • 20140924 Stifelsesdokument Østfold Bryggelaug.pdf
    266,8 KB · Sett: 25
Første nå? Er Bergen bare juks, after all? :p

Er Bergen en del av Norge, egentlig?

Laget i Bergen ble startet like før Norbrygg fikk på plass vedtektene med mulighet for lokallag, så jeg mener de mangler den lille setningen om at de er knyttet til Norbrygg med alle sine medlemmer. Mulig jeg husker feil, men jeg tror de fortsatt er «under oppstart» som formelt Norbrygg lokallag.
 
Ligemåde folkens, og takk for godt oppmøte!
Også stor takk til Norbrygg for støtte før møte og representant som kom med mange gode innspill.

Vedlagt er stiftelsesdokument slik det vil bli innsendt til Brønnøysund.

Litt kladd om ting vi kan gjøre utover, regner med at julebord er temmelig aktuelt. :)
(Og usmakkurs!! Nevnte jeg usmakkurs?)

- Det skiltes muligheter for møter i lokale for 50 pers. (slystr)
- (Klart vi må ha..) Østfoldmesterskap
- Undertegnede hører med Ego om vi kan finne på noe for å få brygget vinner
- Materialforvalter og undertegnede sjekker om vi kan ordne noe ift. premie fra Bryggeland
- Dommere kommer fra Norbrygg (, evt. om de bare utdanner oss.)​
- Norbrygg er i ferd med å få til mer ordnede forhold mot bryggebutikkene
- Gjærsøe har kontakter i Nøysom og kan sannsynligvis bidra til å få til et besøk der.
- Real Sørpe har kontakter i Ego og kan sannsynligvis bidra til å få til et besøk der.
- Slystr/Real Sørpe hører med SØL (Skjeberg Øl Lag) om vi kan finne på noe sammen.
- Forslag om å ta en tur til Høna/Joachim microbryggeri i Halden - kanskje julebord?
- Jevnt over god stemning for julebord. :)
- Nevnte jeg julebord?
- ... eller usmakkurs?

Takk igjen for godt oppmøte, godt lag og godt engasjement.
Supert. Men det var ikke jeg som hadde kontakter hos nøisom. Det var han som satt ved siden av meg.
Men takk takk for en hyggelig stund igår. Satser på mange fler etterhvert.
 
Noen som vet om vi kan opprette eget underforum her?
Jeg har noen ideer som kunne være interessante. Hva med å lufte denne stiftelsen for lokal media?

Skal vi sende en forespørsel til Halden microbyggeri ang. muligheten for et julebord? Eller er det noen andre som har tips til hva vi kan finne på?
 
:)Ja, vi skal få underforum. Forespørselen kan vel sendes uforpliktende. Jo før jo heller når det gjelder julebord.
 
ikke sant, hva tror dere om å kontakte lokal media for litt ekstra blest?


EDIT: Har sendt en uformell forespørsel til Halden Microbryggeri.
 
Sist redigert:
Kult.

Er litt usikker på om det har noen verdi for oss å gå ut i media. Vi får jo tilgang til medlemslista for Østfold, så vi kan kommunisere direkte til Norbrygg medlemmene.
Har vært inne på tanken med en lapp hos f.eks. Bryggeland for å øke synlighet mot ikke-medlemmer.
 
Vi har ikke noe medlemsregister ennå, men så lenge du er medlem i Norbrygg er du hjertelig velkommen. :)
Du er faktisk pr. definisjon medlem av Østfold Bryggelaug dersom du har tilknytning til Østfold og er Norbrygg medlem.
Det kommer snart et eget underforum for Østfold hvor det kommer oppdateringer om fremtidige arrangement.
 
Tilbake
Topp