Bryggelaug i Bergen

Jeg er vil gjerne være med.

Har sendt mail.

Kan ellers nevne at jeg har erfaring som styremedlem i ungdomslag.
 
Jeg tror vi fortsatt håper å få til noe. Men januar skjedde. Alltid så travelt. Hvis vi klarer å få opp plakat på Vestbrygg ila uka så kanskje vi klarer å arrangere noe til 3. uke februar. Eller tror folk det blir for kort tid til at folk kan?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
Dette blir bra! Tenker du på uke 8 eller uke 9? Helgen uke 8 og ut Uke 9 er vinterferie i Hordaland altså 21/2 - 2/3, og jeg tenker at det kan være problematisk mtp. oppmøte. For min del reiser jeg utenlands lør. 22 feb. til 1. mars

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Da er det nok lurt å ta det helgen 15. Jeg skal sr om jeg klarer å få litt fortgang i ting.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
 
Enn så lenge sitter jeg på damsgårdsfjellet med kikkerten kalibrert! Jeg kommer kanskje haltende ut av skogen om det blir noe ut av dette, for foreløpig har jeg kun møtt en håndfull bryggere her i byen - og alle er folk jeg har kjent fra før.
 
vi er ett lite bryggelag på Sotra som er nettopp kommet i gang.
å ha ett felles øllag er vi interresert i, en liten sum må vi kunne betale.
det er mye brygging på Sotra , så vi kan få med en god gjeng.
at det skal være i Åsane eller en annen bydel kan ikke være noe problem.
vi lager øl for smak og kos ikke for fyll.
 
Jeg vet at vi fikk lov til å låne hulen neste helg.

Men jeg føler a det blir litt for liten tid til å samle folk.
Hva tror dere?
Skal vi utsette det en måned, slik at folk som kan være interessert faktisk får det med seg, eller tror dere at folk følger såpass med her på forumet at de vil lese denne tråden?
Og hvor mange prosent er det som nå allerede har lagt planer for neste lørdag?

Jeg lurer på om kanskje 8. mars hadde vært lurere?
Vi er rimelig sikker på at det er nok personer som er interessert, men i må nå ut til alle sammen.
Og vi må planlegge litt hva vi skal gjøre nå denne første gangen.

Et alternativ, er at vi tar et møte neste helg, siden i har fått låne hulen.
Jeg vet at jeg kan komme, så får i samlet noen og selv om det sikkert ikke blir så mange så kan vi ihvertfall planlegge et stiftelsesmøte som vi jo må ha.
Det kan vi eventuelt ha medio mars.

Er det noen andre som har noen tanker rundt dette?
 
Hva om noen lager en kjapp e-post adresse og tar på seg å lage en liste på folk som har mulighet. Så kan de som ønsker å delta nå til helgen sende en mail og be andre som ikke er på norbrygg om å gjøre det samme.

Vet ikke når du må melde avbud på hulen, men det blir da lettere å få oversikt.

R

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Jeg kan lage en epost adresse.

Er det noen som har motforestillinger imot at den bli bergen.byggerlaug@gmail.com ?

det hadde jo vært greit  lage den riktig første gangen :)

Torgeir
 
Dette høres kjekt ut. 8 mars er oppatt men om det er en annen dag så kommer jeg innom ! 
mvh
John
 
Jeg klarte å skrive det riktig i registreringen av kontoen ihvertfall  :bank2:

Kan alle som er interessert i å møtes på Hulen lørdag 15. februar kl 1500 sende en mail til bergen.bryggerlaug@gmail  :skitbra:

Jeg regner med at med mindre noe forandrer seg så blir progresjon som følger:
1. En liten gjeng møtes 15 februar, får å diskutere litt hva vi har lyst til å få ut av et bryggerlaug. Vi fastsetter også dato for stiftelsesmøte og bestemmer agenda for det møtet.
2. Medio mars tar vi stiftelsesmøte, og legger plan for resten av 2014.
3. Møter med foredrag og konsumering og skryting av hverandres øl ca 6 til 8 ganger i året.

OK foreløpig fremdriftsplan?

Torgeir
 
Jeg får en feilmelding når jeg pøver å gå in på den.

Noe er galt :)
Vet ikke helt hva :)

Vi prøver igjen i morgen, inntil da så kan jo folk gi en lyd her, så skal jeg notere litt navn.
 
Syns dette høres knall ut!
Er såpass fersk i faget at jeg ikke engang har rukket å brygge noe enda (skal faktisk på kurs 17. feb), men jeg ser ikke bort fra at dette er noe jeg vil hive meg på når jeg har noe flytende å medbringe  :biersmile:
 
torgeir.nes skrev:
Jeg får en feilmelding når jeg pøver å gå in på den.

Noe er galt :)
Vet ikke helt hva :)

hmm..    bergen.byggerlaug@gmail.com eller  bergen.bRyggerlaug@gmail.com  ?
 
det skal selvsagt være
bergen.bryggerlaug@gmail.com

og jeg har klart å registrere eller ikke klart å registrere adressen avhengig av hvilken del av google man spør. :eek:

Jeg avventer saken til i morgen, ser om noen periodisk jobb hos gmail rydder i den skadde kontoen :)

TN
 
ToreK skrev:
Syns dette høres knall ut!
Er såpass fersk i faget at jeg ikke engang har rukket å brygge noe enda (skal faktisk på kurs 17. feb), men jeg ser ikke bort fra at dette er noe jeg vil hive meg på når jeg har noe flytende å medbringe   :biersmile:

Her er det selvsagt åpent for alle uansett hvor mange brygg de har brygget.

Sleng deg på lørdag, så kan du bli med å sette ting som intereserer nybegynnere på agendaen allerede fra begynnelsen av.  :yes:

Jeg lagde min første øl i oktober, så jeg er ikke akkurat dreven :p
 
Tilbake
Topp