Finn Berger
Moderator
Tror det er det særeste diktet jeg har lest Noen gang Men det gav jo mening på sin sære måte Sært
Jeg lærte meg det utenat som 8-9 åring. Det forklarer nok mye.
Tror det er det særeste diktet jeg har lest Noen gang Men det gav jo mening på sin sære måte Sært
Nå er jeg spent på hvor det diktet går. For jeg tror du limte inn feil link over herJeg lærte meg det utenat som 8-9 åring. Det forklarer nok mye.
Jeg lærte meg det utenat som 8-9 åring. Det forklarer nok mye.
Hahahaha, konge av dere begge!Nå er jeg spent på hvor det diktet går. For jeg tror du limte inn feil link over her
Sent via Tapatalk
Det forklarer egentlig det aller meste. Imponerende å lære seg det både på spansk og engelsk også, i så ung alder.Fønny er at Finn mener at "det forklarer nok mye".
Enestående! Kan vi hyre deg inn til å deklamere dette neste fredag? (27/4)Angst har ofte sin opprinnelse i tidlig barndom:
Diastaticus, never flitting, still is sitting, still is sitting
In the fermenter just below his kitchen floor;
Belle saison have all the seeming of a demon's that is dreaming,
And the lamp-light o'er him streaming
as he throws his wort out on the floor;
And his soul from out that wort that lies floating on the floor
Shall be lifted—nevermore!
Du lærte deg utenat en publikasjon om diastaticus som 8-9-åring, og laget det til et slags dikt?
Hadde ikke lest det diktet før.Jeg er lykkelig over å kunne bidra til underholdningen seint en søndags kveld. Det er jo ikke så mye på TV.
Her er det jeg skulle ha inn der: http://piracywhiskeypoetry.tumblr.com/post/35482659036/brannmannen-og-elefanten-av-andré-bjerke
@ØyvindO
Glitrende. Poe kunne ikke gjort det bedre.
Har jeg fortalt om den gangen jeg satte et fat med star-san inn i kjøleskapet med kontrollert temperatur for videre gjæring og fatet med øl havnet på hylla?