Min bryggetabbe.
La ølet gjære i et kjøleskap i et lokale hvor et annet "bryggeri" har tilgang.
Kom innom i dag til et øl som stod på -1.8 grader da vedkommende i det andre "bryggeriet" - who shall remain nameless - hadde satt både inn og ut-temperatur på UT-200 på 16 grader.
Yay
Den følelsenNår du skal gi gjennomføringen et vennlig dytt gjennom kjøleboksen med hammeren og ender opp med å slå sprekker i hele dritten.. oppgitt over egen utålmodighet..
Hvilket regulatorbatteri var det?Kjøpe regulatorbatteri fra Kegkits. Etter gjentatte reperasjoner og tommer CO2-tanker skytes den ut i Åmøyfjorden - hvor slikt skrammel hører hjemme.!
Kim har ein rimeligNei, ser ut som om de har minket på utvalget. Om du finner en "rimelig" med 4 klokker må du gjerne dele hvor du kjøpte fra.
Kommer hjem fra ferie og finner bunnen av fryseboksen dekket av ca 7 liter Imperial farmhouse stout som burde nærme seg ferdig gjæret nå. Lekkasje i gjæringskar. Ble litt vel åpen gjæring nå, synes jeg.
Jepp. En av de runde tønnene fra bryggselv. Har vært borti liknende med dem før en gang, men da fikk jeg stoppet det i tide. Denne gangen var jeg på ferie i et par uker mens den røveren sto og lakk. Det ble bannet da jeg oppdaget problemet.Lekkasje i tappekran?