bryggeskjema

Hvem benytter seg av et bryggeskjema som du fyller ut med hånd eller på data? Jeg har ikke bryggesoftware og skjema fra 'Moderne hjemmebrygging' synes jeg er ikke veldig grei å bruke. Jeg kan godt lage et selv men kanskje dumt hvis en av dere her et fint skjema som jeg får lov bruke.
:biersmile:
 
Jeg har modifisert skjemaet som var i Moderne hjemmebrygging, dvs. kuttet alle kostnader og kr. og lagd større felt for fremgangsmåte/kommentarer.
Hvis du er interessert så send meg en PM med epostadressa di så skal jeg maile over.
Jeg vet ikke hvordan jeg kan gjøre det tilgjengelig for nedlasting her på forumet.
 
Det var et fint skjema!

Selv bruker jeg beercalc.dk som jeg fyller ut under bryggingen. Der får jeg fylt ut det meste samtidig som jeg kan korrigere litt underveis. Men det må sies at jeg i tillegg skriver en del på et A4-ark, som etter hvert bare forsvinner i intet...
 
Eduard skrev:
Men det må sies at jeg i tillegg skriver en del på et A4-ark, som etter hvert bare forsvinner i intet...

Loggbok, loggbok! Vanskeligere å miste når den er av litt format, og umulig å slette fra pc-en. Den kan selvsagt brenne opp sammen med et eventuelt hus, men da er vel ikke nødvendigvis tapet av loggen det man sørger mest over. Eller, forresten... (Hvis kona og ungene har kommet seg ut er vel loggboka det neste på lista.)
 
Gahr skrev:
Eduard skrev:
Men det må sies at jeg i tillegg skriver en del på et A4-ark, som etter hvert bare forsvinner i intet...

Loggbok, loggbok! Vanskeligere å miste når den er av litt format, og umulig å slette fra pc-en. Den kan selvsagt brenne opp sammen med et eventuelt hus, men da er vel ikke nødvendigvis tapet av loggen det man sørger mest over. Eller, forresten... (Hvis kona og ungene har kommet seg ut er vel loggboka det neste på lista.)

kona..ungene..loggboka..hund..kat  :eek:
 
Her er en modifisert logg, bruker det også ifbm. planlegging - og kan fylles ut på data  :yes: (husk backup  ;D)
 

Vedlegg

  • Bryggelogg.doc
    1,4 MB · Sett: 545
Veldig bra regneark  :skitbra: . Ligner mistenkelig på det jeg lagde for ca 10 år siden i engelsk utførelse. Idag ville jeg vel gjort noen endringer på det.
 
Tilbake
Topp