Galaxy S7 edge.Takk for tilbakemelding. Går fint på min Android (Nexus 6P), men ser fra bildet ditt at dette skjer ved litt lavere oppløsninger. Skal fikse det
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Galaxy S7 edge.Takk for tilbakemelding. Går fint på min Android (Nexus 6P), men ser fra bildet ditt at dette skjer ved litt lavere oppløsninger. Skal fikse det
Galaxy S7 edge.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Litt usikker på hva du refererer til her, men hvis den prosenten er "yield" så er det snakk om prosent av "max" som er 1.046, så 80 blir i det tilfellet 1.037.Hvordan regner man om til potential hvis ekstraktet for malttypen er oppgitt i prosent, eller hva det er. F.eks pilsner malt. 80.0
Forøvrig. Forslag. En måte å adde flere instanser av samme humletype. Så man slipper å skrive inn og justere alfa for hver. F.eks en liten knapp i boksen i en allerede addet humle som heter "add one more instance of this hop" eller noe som tar ved seg AA verdien som står i feltet.
Hva blir forskjellen på Whirlpool og boil time 0 i praksis?Og. Usage: Whirlpool, og at man kan et eller annet sted i mykvaren definere AA utnyttelse for WP additions I %.
Det ligger allerede sortering på humle alfabetisk, etter mengde og etter tid (FWH -> Boil -> Dry hop). Hvordan pleier du og sortere humletilsetningene dine?Og drag'n'drop boksene så man kan sortere I ettertid humlene?
Etter jeg endret slik at man har skalering i oppskriften, så ser jeg at jeg har glemt en mulighet for å oppdatere equipment i oppskrift mot gjeldende versjon av utstyret. Det skal jeg sørge for at kommer på plass! Hvis du ønsker å endre på alle oppskriftene som bruker den samme utstyrsprofilen, så er det en knapp inne på utstyrsprofilsiden hvor du kan velge å oppdatere alle oppskriftene som bruker den valgte profilen.Står bom fast. Så det var 2dl feil preboil volum, oppdaterte equipment, men får ikke refreshe equipment eller slettet og lastet inn på nytt i oppskrift-vinduet.
Tøft. Da er det jeg som rotet med den automatiske sorteringen. Vel. Jeg vil gjerne kunne legge inn WP med temperatur og tid. 0 og WP kan i praksis være to forskjellige tilsetninger selv om de kanskje går i samtidig.
I BeerSmith beregnes det i alle fall null IBU-bidrag fra 0-minuttshumle, mens whirlpool-/hop stand-tilsetninger bidrar.
Står bom fast. Så det var 2dl feil preboiø volum, oppdaterte equipment, men får ikke refreshe equipment eller slettet og lastet inn på nytt i oppskrift-vinduet.
Kan du gjøre sånn at man kan definere utilization for WP humla? Folk bruker forskjellig tid på nedkjøling. Jeg har alltid bare gått ut fra ca 0 selv og brygget og justert deretter.Dette er nå fikset. Problemet ditt var et i "bytt utstyrsprofil"-vinduet, så viste man bare alle andre utstyrsprofiler man hadde, siden man ikke ville bytte til den man allerede hadde. Men hvis den profilen er oppdatert, så er det jo meget mulig at man ville bytte allikevel, akkurat slik som du ville i dette tilfellet. Så nå dukker den profilen man allerede har også opp i listen, men bare hvis den er endret og med teksten (Updated) bak slik at man vet at det er samme profilen, men bare oppdatert. Tror dette skal være en grei løsning på problemet
Kan du gjøre sånn at man kan definere utilization for WP humla? Folk bruker forskjellig tid på nedkjøling. Jeg har alltid bare gått ut fra ca 0 selv og brygget og justert deretter.
Usikker på hvorfor du trenger dette, så vil ha en ganske så god grunn før jeg legger inn mer kompleksitet her!
Hvorfor har det noe å si hvor lang tid man bruker på nedkjølingen i dette tilfellet?
Tenker du på fra kokepunkt til du har i WP humla, eller fra du har i humla til du kommer ned til pitch-temperatur?
Selv om du vet disse tidene, hvordan skal det hjelpe deg til å sette utilization manuelt?
Når du har satt utilization, hvordan skal du ha noen sjanse til å verifisere om det du har satt er riktig, eller ikke?
Hva mener du med at du har gått utifra 0, og brygget og justert deretter?
Du. Jeg har ikke tenkt langt nok. Jeg kan bare sette IBU på WP-humlene til en annen verdi. Gjør samme nytten.
Hei. Fantastisk program som jeg har begynt å sette med inn i. Har innloggongsproblemer på gammel iPad. Kommer inn på macbook, Mac og Android mobil. På ipad får jeg feilmelding på brukernavn/passord. Det er en eldre ipad om det betyr noe..
Blir det implementering av gjær fra slurry og utregning av steps/mengde ved gjærstarter?
Hei. Fantastisk program som jeg har begynt å sette med inn i. Har innloggongsproblemer på gammel iPad. Kommer inn på macbook, Mac og Android mobil. På ipad får jeg feilmelding på brukernavn/passord. Det er en eldre ipad om det betyr noe..