1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Bytte brukernavn

En tråd i 'Om forumet' startet av ØyvindBråthen, 19 Jul 2016.

1. ØyvindBråthen

ØyvindBråthen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg regner med at den eneste muligheten jeg har for å få byttet brukernavn er å slette profilen min, og opprette ny.

Dette er helt greit for meg, men jeg finner ingen steder hvor jeg kan velge å slette profilen min, og kan ikke opprette ny heller da det ikke kan være to profiler koblet til samme e-postadresse.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

2. glennrlie

glennrlie
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er det. Send en mail til it@norbrygg.no så fikser en admin den biffen

Sent from my iPhone using Tapatalk

3. ØyvindBråthen

ØyvindBråthen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Takk for svar. Da har jeg sendt de en mail :)

4. Oddvar Demmo

Oddvar Demmo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

epost adresser kan lages i hytt og pine, det er jo greit ellers også med så mye søppel som ramler inn.

5. Noget Undergjæret

Noget Undergjæret
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dess mindre søppel du klikker på, dess mindre søppel ramler inn er min erfaring.
    Har en mail adresse for suspekte lenker/tvilsomme markedsføringstriks og en for seriøs bruk.

Funker stort sett greit for meg, har lite søppel i en epost adresse jeg har brukt i tiår.
    Den adressen vil jeg nødig bytte

6. ØyvindBråthen

ØyvindBråthen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

it_at_norbrygg fikset biffen :)

Jeg har nå også betalt for medlemskap, og fått bekfreftet at dette er betalt inne på hypersys siden. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før det synkroniseres med forumet her slik at man får tilgang til medlemsforumet?

7. GodesetBrygg

GodesetBrygg
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Et tips ang email for de som har gmail: gmail driter i punktum, så om du har adr oladunk@g.... kan du variere med o.ladunk, ol.adunk, ola.dunk etc etc og etablere en masse kontoer de fleste steder med varianter av samme emailadresse.

JEG og Stig Aa. liker dette.
  8. JEG

JEG
    Expand Collapse
    Moderator

Det forklarer at en del e-poster har kommet frem, til tross for at de var "feil" grunnet punktum.

9. Sotrajohnny

Sotrajohnny
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Gmail ignorerer også alt etter en pluss, så du kan ha oladunk+norbrygg@gmail.com for å skille på hvor du har brukt adressen.

Del denne siden