Miguel skrev:Bryggselv og bryggeland og. Bryggeland tar vel rundt 60 kroner mindre enn bryggselv.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mats-87 skrev:Miguel skrev:Bryggselv og bryggeland og. Bryggeland tar vel rundt 60 kroner mindre enn bryggselv.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Finner det ikke i nettbutikken til noen av dem....
Har sendt Mail til Vestbrygg. Om jeg ikke får svar der, sender jeg en PM Torga :ilike:
Vurderer å teste Clarity Ferm i noen brygg for å lage glutenredusert øl. (Har venner med glutenallergi). Er det noen som vet om det er å få kjøpt i kvanta større enn 10ml (som visstnok kun holder til ett brygg og koster en del) og mindre enn 1 liter (som blir ekstreme 100 brygg)?
Sånn som denne?Søk rundt på bryggesjapper etter klarningsmidler som brukes på samme clarity ferm. Clarity ferm er brewers clarex pluss noe ekstra for stabilitet. Brewers clarex vet jeg det er noen som selger, men det er ikke lov å kalle det for brewers clarex lenger hvis det er pakket om.
Har brukt Brewers Clarex fra Bryggselv. Blir klart og fint. Har ikke testet det på glutenalergikere, men broder'n fikk av ølet i en periode han ikke tålte synet av gluten.Sånn som denne?
https://www.olbrygging.no/products/brewers-clarex
Det virker som den er mer konsentrert enn Clarity Ferm. Noen som har erfaringer med den?
Sånn som denne?
https://www.olbrygging.no/products/brewers-clarex
Det virker som den er mer konsentrert enn Clarity Ferm. Noen som har erfaringer med den?
Vurderer å teste Clarity Ferm i noen brygg for å lage glutenredusert øl. (Har venner med glutenallergi). Er det noen som vet om det er å få kjøpt i kvanta større enn 10ml (som visstnok kun holder til ett brygg og koster en del) og mindre enn 1 liter (som blir ekstreme 100 brygg)?
Var vel ikke den ferskeste tråden.. Brewers Clarex.. dette er clarity Ferm i konsernet form. Trenger 5-6dråper på 25liter.. brukt dette selv i blant. Man kan kjøpe flasker med slikt her og der.. du klarer aldri å få brukt opp ei flaske før den går ut på dato.. 50ml holder for 100vis av batcher..
Sent from my iPad using Tapatalk