Buster skrev:Jeg har noen CO₂ slokkere liggende om noen er interesert.
Tror de er10 litere, med 6 kg CO₂??
Kan evt sjekke nærmere.
Disse er orginale, dvs med klemhåndtak og stigerør. (forstår lenger oppe i tråden at stigerør ikke er noe problem).
Tenker du på Ernst Nielsen?TroSev skrev:Ernst Andersen på Alnabru anbefales, kjempeservice der. Flaska jeg kjøpte kom rett fra Kongeskipet Norge.
TroSev skrev:Beklager trykkleif..Mente det ja. Selve fyllingen blir jo ingen stor utgift over tid. Går jo ikke så mye.
oyroy skrev:Buster skrev:Jeg har noen CO₂ slokkere liggende om noen er interesert.
Tror de er10 litere, med 6 kg CO₂??
Kan evt sjekke nærmere.
Disse er orginale, dvs med klemhåndtak og stigerør. (forstår lenger oppe i tråden at stigerør ikke er noe problem).
Om det er noe du skal kvitte deg med, og gir bort, så sier jeg ikke nei takk.
Hvor holder du til?
Kivbyd skrev:Hei. Jeg er på jakt etter CO₂ flasker. Har du flere igjen av disse? Hvor mye tar du pr. Flaske? Jeg holder til i Lindesnes og hvis du holder til i Flekkefjord så kan jeg hente når jeg kommer hjem fra jobb en gang.
WilliamGjertsen skrev:Hei,
lurer på om du har en flaske til meg også?
oyroy skrev:TroSev skrev:Beklager trykkleif..Mente det ja. Selve fyllingen blir jo ingen stor utgift over tid. Går jo ikke så mye.
Jeg har brukt opp en 5kg på under et halvt år ...
WilliamGjertsen skrev:Hei,
ønsker å få det tilsendt i posten, bor på Hjelmeland og det er litt for langt å kjøre for en gassflaske.