Har brukt en god tid nå på å få igang tappekranene mine,men jeg har gått tom gass etter ca en uke. Jeg trodde jeg hadde funnet synderen og fylte opp flaskene igjen, har to, men etter en ukes tid var det tomt igjen i dag. I dag gikk jeg litt mer drastisk til verks og stappa det som var ned i en bøtte med vann og fant ut det var co2 manifolden fra bryggselv som var problemet. På den ene utgangen kom det et jevnt sig ut i skjøten rett over ventilen. På en annen kommer en del gass ut selvom ventilen en stengt.
Sikkert dumt av meg, men jeg vil jo tro at manifoldene er klare til bruk når bryggselv selger dem.
Jeg lar det stå som en advarsel til andre som vurderer å kjøpe en manifold. Test den først, så slipper du kanskje å bruke opp tre flasker før du finner problemet.
Sikkert dumt av meg, men jeg vil jo tro at manifoldene er klare til bruk når bryggselv selger dem.
Jeg lar det stå som en advarsel til andre som vurderer å kjøpe en manifold. Test den først, så slipper du kanskje å bruke opp tre flasker før du finner problemet.