VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:. På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:
VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:. På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:
Mulig jeg tar feil men såvidt jeg husker driver du med kontinuerlig skylling?? Mener å huske en som sa at bazooka-screen kun fungerer på batch-sparging..
Mulig jeg tar feil men såvidt jeg husker driver du med kontinuerlig skylling?? Mener å huske en som sa at bazooka-screen kun fungerer på batch-sparging..
Jeg bruker kontinuerlig skylling, men prøvde meg på partiskylling en stund. Det funker heller ikke på så stor boks. Når vørteren tappes ut kollapser maltsenga under sin egen vekt og det renner ikke fortere enn en mus med prostata problemer klarer å pisse.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.