Coline kokeplate frå Clas Ohlson

Jeg så den i butikken, og synes diameteren på varmeelementet var litt for lite, for min 26-liters-kjele iallefall.

Har brukt denne kokeplaten i to år. Den har fungert bra men trenger grilltennere for å få tretti liter med vørt til å koke. I tillegg er det fare at en stor kjelle kan vippe pga diameteren. Bruk heller penger på induksjons kokeplaten fra Bryggselv. Er absolutt verdt pengene.

Eg har ei tilsvarande (Wilfa) kokeplate frå Elkjøp.    Brukar den berre under meskekjelen (og med sensor/pid under sirkulering for å halda mesketemperatur).    Den er litt liten i diameter og kjelen vaglar vel litt på toppen av plata - så eg kunne ha tenkt meg ei breiare plate for å gjera den stabil - på den andre side kan ein vel orda dette på andre måtar. 

Desse platene har den fordel at dei kan styrast med PID - noko den store Eltema.no/Bryggselv.no induksjonsplata ikkje kan.  Og så støyar dei heller ikkje slik den store 3500W induksjonsplata gjer.

katla skrev:
Eg har ei tilsvarande (Wilfa) kokeplate frå Elkjøp.    Brukar den berre under meskekjelen (og med sensor/pid under sirkulering for å halda mesketemperatur).    Den er litt liten i diameter og kjelen vaglar vel litt på toppen av plata - så eg kunne ha tenkt meg ei breiare plate for å gjera den stabil - på den andre side kan ein vel orda dette på andre måtar.   

Desse platene har den fordel at dei kan styrast med PID - noko den store Eltema.no/Bryggselv.no induksjonsplata ikkje kan.   Og så støyar dei heller ikkje slik den store 3500W induksjonsplata gjer.

Hva koker du med?

Bruker en Coline til å varme opp skyllevann. Funker knall til det. Som det blir sagt har den en litt liten diameter, men men.

Rutof skrev:
katla skrev:

Desse platene har den fordel at dei kan styrast med PID - noko den store Eltema.no/Bryggselv.no induksjonsplata ikkje kan.   Og så støyar dei heller ikkje slik den store 3500W induksjonsplata gjer.

Hva koker du med?

Eg kokar med 3500W induksjonsplata frå Eltema.no (som no også Bryggselv leverar).  Ho bråkar desverre ein del -  så eg kunne godt ha tenkt meg ei vanleg 3500W kokeplate - men det fins ikkje i handelen såvidt eg kan sjå - iallefall ikkje for vanlege forbrukarar - for storkjøkken fins det nok men då er pris deretter.  Og den norske fabrikken som kunne ha lagd slike plater - er lagt ned.      Og eg er ikkje heilt sikker på at ein får 3500Watt kontinuerleg frå Eltema plata heller - det er vel eit eller anna med oppvarming som slår inn der - og det er vel grunnen til at det er vifter på den som lagar støy.      Og sidan eg bur i ei gate der det kjører 15-20.000 bilar i døgeret -  så er det med støy noko ein helst ikkje vil ha meir av. 

katla skrev:

Er det denne http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/ICP2000/wilfa-kokeplate som kan styres med PID?

Jeg har ei fra Jula, og ei fra Biltema. Begge støyer med vifta, og ingen av dem kan styres med med PID. Når de blir slått av, går de helt "tilbake til start". Må da settes opp på nytt manuelt. Det er vel det som er problemet med de fleste induksjonsplater.

Jakopen skrev:
Er på utkikk etter ei rimeleg kokeplate. Har nokon erfaringar med/meiningar om denne? http://www.clasohlson.com/no/Coline-kokeplate/Pr347872000

Hvis du er ute etter en tradisjonell kokeplate som funker til alle typer kjeler, så kan du jo tråle bruktmarkedet for en Kervel 2000W. Disse tåler store kjeler, og er av god kvalitet.
Jeg bruker en slik en med alukjele på 25 liter til vannvarming, og koker i større kjele på 3500w induksjon.
Burde kunne skaffes for et par hundrelapper, evt så ser det ut til at prisen er 895,- for en som er ny: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/platetopp/KPH/kervel-kokeplate-kph

Ketil skrev:
katla skrev:

Er det denne http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/platetopp/ICP2000/wilfa-kokeplate som kan styres med PID?

nei - det er denne:  http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Wilfa+kokeplate+WCP1
Ikkje induksjon - vanleg gamaldags kokeplate.  Nok til å halda varmen under mesking - meir enn nok.    Temperaturen går ikkje så mykje ned i løpet av timen om lokket er på. 

Takk for svar.

Har ei gammaldags kokeplate stående på loftet. Da kan det nok hende at denne får nytt liv som varme under mesking heretter.

For kun femti kroner ekstra får du en 7kw gassbrenner hos Jula
http://www.jula.no/gasskoker-772178
Du må også kjøpe gassbeholder og slagesett om du ikke har det, så det blir nok noe dyrere. Jeg antar også at forbruket av gass per kWh er noe mer kostbart en tilsvarende forbruk av strøm, men samme effekten får du ikke slik. Selv om du skulle bruke hele kapasiteten på en komfyrkurs er du likevel begrenset til 4,5 kW.

Henger meg på her. Slett i går med min 1800w kokeplate. Den er for svak og klarer ikke koke uten lokk. Jeg har en ca 36 liter alu-kjele. Brukte hele søndagen på brygging. Forsåvidt hyggelig det, men trenger noe med mer futt.
Lurte på om noen har forsøkt denne: http://www.biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Utstyr/Elektrisk-kokeplate-dobbel-84126/ Her er det vel mulig å sette kjelen slik at den dekker begge platene slik at man får 2500 w? Gjorde det på min gamle komfyr og det funket bra. Min nye, lekre induksjonskomfyr er derimot ubruklig til kjelen.

katla skrev:
Desse platene har den fordel at dei kan styrast med PID - noko den store Eltema.no/Bryggselv.no induksjonsplata ikkje kan.

Regner med du tenker på av/på styring som STC-10000 og UT 200.
Det burde da gå greit, men det er mulig en må gå veien om en større kontaktor for å komme forbi effektbegrensninger på de innebygde kontaktene.

Jan F. skrev:
Henger meg på her. Slett i går med min 1800w kokeplate. Den er for svak og klarer ikke koke uten lokk. Jeg har en ca 36 liter alu-kjele. Brukte hele søndagen på brygging. Forsåvidt hyggelig det, men trenger noe med mer futt.
Lurte på om noen har forsøkt denne: http://www.Biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Utstyr/Elektrisk-kokeplate-dobbel-84126/ Her er det vel mulig å sette kjelen slik at den dekker begge platene slik at man får 2500 w? Gjorde det på min gamle komfyr og det funket bra. Min nye, lekre induksjonskomfyr er derimot ubruklig til kjelen.

tja - du vil vel ikkje få kjelen til å dekka begge platene så om du får 2500 W tvilar eg litt på..   mange brukar grilltennarar for å få kok og når du har alu.kjele er vel det det beste du kan gjera - eller installera element direkte i kjelen.

(og om det er induksjonskomfyren din eller kjelen som er ubrukeleg - det kjem vel an på auga som ser).  

Tilbake
Topp