Finn Berger
Moderator
Stemmer.De har en bytteordning på Strømmen. Både 2 og 4 kg, om jeg husker rett.
Stemmer.De har en bytteordning på Strømmen. Både 2 og 4 kg, om jeg husker rett.
Tenker at Brewshop er interessert i en tysk leverandør. Personlig syns jeg ikke Castle sin pils malt kommer nær Best eller Weyermann.
Strømmen har hatt litt av hvert, mest Weyermann, men også Castle og Muntons. Jeg synes alle har vært helt fine. Jeg kjenner ikke all verdens forskjell, og du kan brygge god pils med alle. Noen er litt speseille - men i alle fall: Jeg kjenner meg trygg på at det ikke vil bli noen problemer med å få brygga pils sjøl om CraftCo blir borte.Brewshop har jo Weyermann, men jeg likte veldig godt pilsmalten til Best
HeiPå mobilen kan jeg kun gi tommel opp, men dette er langt fra tommel opp…
De fleste bryggebutikken fikk et oppsving ifm korona. De fleste viste også at den var kortvarig. Mange ser nå fortsettelsen av nedturen fra 2019.
Jeg er nå på hytta i Tysvær og tenkte å ta en hyggelig tur innom AltiBrygg for ingredienser til et sommerlig øl. Men de er nå kun på web (+hyggelig lokal service). Trist, men de er ikke alene.
Dersom den største går under, varsler det dårlig for alle oss som foretrekker nærbutikk over Web.
Ikke noe galt med web…
‘Winter is comming’
På tide med en Winter warmer
M
Strømmen Hjemmebrygg, Olbrygging.no og brewshop.no er de jeg har brukt i Norge.Hva anbefaler dere som gode alternativer til BryggSelv? Har kun handlet der…..
Siste årene har jeg kun gode erfaringer med både Brewshop, Ølbrygging og Strømmen. Kanon service, raske forsendelse spesielt Brewshop og ikke noe tull.Hva anbefaler dere som gode alternativer til BryggSelv? Har kun handlet der…..
Har ofte sverget til Bryggselv pga. fysisk butikk på Hasle, men Brewshop er både sinnsykt raske på å få ut ordre og har en veldig solid nettbutikk. La inn en stor ordre på Brewshop i går (søndag) som ble sendt før lunsj i dag (mandag) og har allerede fått sporingsnummer av Posten.Hva anbefaler dere som gode alternativer til BryggSelv? Har kun handlet der…..
Ikke rare spåkula som skal til for å forstå at her kommer ordreantallet til å gå drastisk opp.Brewshop ser ut til å se økt ordremengde fra mikrobryggeriene kanskje, eller ønsker å hente kompetanse.
Sant, men man skal jo ikke påstå ting man ikke har håndfast info om, derav ordlyden siden det er en antagelse med overveiende sannsynlighetIkke rare spåkula som skal til for å forstå at her kommer ordreantallet til å gå drastisk opp.
StrømmenHva anbefaler dere som gode alternativer til BryggSelv? Har kun handlet der…..