Craft co/ Bryggselv konkurs

Har noen gavekort på BryggSelv som det er penger igjen på. Kanskje rundt 1500 kroner. Må kanskje anse de for tapt☹️
 
Har noen gavekort på BryggSelv som det er penger igjen på. Kanskje rundt 1500 kroner. Må kanskje anse de for tapt☹️
Ja. Du kan i prinsippet melde krav i boet, men sannsynligheta for å få noe tilbake er minimal. Det kan, imidlertid, være ei mulighet for å følge prosessen og se hva som skjer i konkursbehandlinga hvis du har noen interesse i det.
 
Takk gustavf. Det blir vel mere styr enn jeg ønsker for såpass lite penger. Jeg får heller se på det som et bittelite bidrag inn i konkursboet.
 
BS Larvik er omtalt i ØP i dag (Konkurs, Ølbrygging | Kroken på «øl-døra» – utelukker ikke videre virksomhet (op.no)) (beklager evt betalingsmur)
De er dratt med i dragsuget siden de lokale eierne "bare" hadde 49% eierandel. Jan Einar Barth sier at de er veldig interessert i å videreføre en bryggebutikk når konkursen er ryddet opp i. Det betyr nok at de har hatt bedre regnskapstall enn BS sentralt når de ser muligheter. Håper virkelig Stig og Jan Einar får til noe for oss Larviksbryggere :)
 
Hei vil gjerne spørre hvis noen vet hva skjer men raklamasjon nå. Jeg prøvde å reklamere kjøleskap. Ingen reaksjon.
 
Det åpnes en ny dør når en lukkes sies det, men synes det er litt trist allikevel. Startet med hobbyen på Bryggselv, og har hatt stor glede av å ha en så bra butikk tilgjengelig. Den var veldig bra den gang og til stor glede og inspirasjon. Får bare takke for laget, og ønske alle involverte lykke til videre
 
Det åpnes en ny dør når en lukkes sies det, men synes det er litt trist allikevel. Startet med hobbyen på Bryggselv, og har hatt stor glede av å ha en så bra butikk tilgjengelig. Den var veldig bra den gang og til stor glede og inspirasjon. Får bare takke for laget, og ønske alle involverte lykke til videre
Enig. Men det har vært trist å oppleve hvordan butikken på Hasle liksom gradvis har magret av. De siste gangene jeg har vært innom der, har det vært en trist opplevelse, sjøl om betjeninga alltid har vært hyggelige folk.

Det jeg lenge har hatt et inntrykk av, har vært at forholdet mellom sentralleddet og de enkelte butikkene må ha vært frustrerende for de ansatte i butikkene. Det har virka som om de har hatt veldig liten mulighet til å gjøre noe med ting det burde vært gjort noe med.
 
Trist for de ansatte, men er enig i at den opplevde kvaliteten hos Bryggselv på Hasle kun har gått en vei den siste tiden. Får håpe det fortsatt er liv laga for en bryggebutikk i Oslo, i umiddelbar nærhet av t-banen. Skulle gjerne ha handlet mer hos Strømmen, men det er litt kronglete å komme seg til for de av oss som bor i Oslo, og ikke eier bil.
 
Trist for de ansatte, men er enig i at den opplevde kvaliteten hos Bryggselv på Hasle kun har gått en vei den siste tiden. Får håpe det fortsatt er liv laga for en bryggebutikk i Oslo, i umiddelbar nærhet av t-banen. Skulle gjerne ha handlet mer hos Strømmen, men det er litt kronglete å komme seg til for de av oss som bor i Oslo, og ikke eier bil.
Jeg tar toget til Strømmen eller buss 100/110 til rett utenfor butikkdøra. Koster 20-30 kroner for halvannen time med en sone ekstra i Ruter-appen. Men litt mer å bære blir det. :)
 
Jeg tar toget til Strømmen eller buss 100/110 til rett utenfor butikkdøra. Koster 20-30 kroner for halvannen time med en sone ekstra i Ruter-appen. Men litt mer å bære blir det. :)
Samme her, men det hender jeg tar bilen. Nå har det vel også hendt at de ansatte på strømmen har vært behjelpelige med å ta med seg en bestilling inn til byen etter endt arbeidsdag.
 
Det jeg lenge har hatt et inntrykk av, har vært at forholdet mellom sentralleddet og de enkelte butikkene må ha vært frustrerende for de ansatte i butikkene. Det har virka som om de har hatt veldig liten mulighet til å gjøre noe med ting det burde vært gjort noe med.
Har fått noen hjertesukk fra de som jobber der om dette noen ganger, spesielt om jeg har spurt om utradisjonelle råvarer (for eksempel eksperimentelle humlesorter).

Siden jeg har vært en av de som har uttrykt meg negativt om utviklinga til butikken på Hasle tidligere, må jeg si at de som jobber der må ha vært i en frustrerende situasjon. De har sett butikken sin skrumpe inn til ingenting, og gjort så godt de kunne med det de hadde av handlingsrom.
 
Hei! Det er krise at vår fremste butikk for ølutstyr i Oslo og vestover mot Bærum, Asker og Drammen har gått konkurs. Jeg planla å stikke innom der i ettermiddag for å fylle opp to CO2-fat. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal dra. Og hvor får vi kjøpt råvarer heretter? Jeg ahr bare brukt BryggSelv de siste årene, så jeg vet ikke om det finnes alternativer. Bryggelosjen i Drammen innstilte driften for en tid siden. Hvike andre butikker finnes i området?
 
Hei! Det er krise at vår fremste butikk for ølutstyr i Oslo og vestover mot Bærum, Asker og Drammen har gått konkurs. Jeg planla å stikke innom der i ettermiddag for å fylle opp to CO2-fat. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal dra. Og hvor får vi kjøpt råvarer heretter? Jeg ahr bare brukt BryggSelv de siste årene, så jeg vet ikke om det finnes alternativer. Bryggelosjen i Drammen innstilte driften for en tid siden. Hvike andre butikker finnes i området?
Strømmen, som nevnt over her. Det er vel like nært som Drammen, skulle jeg tro?
 
Tilbake
Topp