Craft co/ Bryggselv konkurs

Var innom Brewshop i dag. Hyggelig, ryddig og en bra opplevelse. Hadde det ikke vært for alle trønderne så kunne jeg tenkt meg å bo i Trondheim, hvertfall om det var så fint vær som i dag hele året.
Eneste som er synd med Brewshop er at det virker som de går i retning om å ville bli en ren nettbutikk. Åpningstidene er drastisk redusert siden åpning, og umulig å rekke i ukedagene hvis man jobber til 16:00. Slutter man 15:00 rekker man det kanskje akkurat hvis man ikke har lang kjørevei fra jobb. Samt litt for mye nedrakking av Kegland.
Utover dette er det ganske bra service og vareutvalg.
 
Eneste som er synd med Brewshop er at det virker som de går i retning om å ville bli en ren nettbutikk. Åpningstidene er drastisk redusert siden åpning, og umulig å rekke i ukedagene hvis man jobber til 16:00. Slutter man 15:00 rekker man det kanskje akkurat hvis man ikke har lang kjørevei fra jobb. Samt litt for mye nedrakking av Kegland.
Utover dette er det ganske bra service og vareutvalg.
Butikken er innredet bortimot som et plukklager. Ikke meg i mot, oversiktlig og ryddig. At detaljhandelens dager er forbi skjønner nok de fleste når man får det levert gratis i all bekvemmelighet.
 
Det som jeg bestilte på Asker&Bærum 29.mai, står fremdeles som reservert på VIPPS hos meg, men det er ikke trukket noe fra konto pr nå…
I forbindelse med kjøp av en RipTide pumpe hos BryggSelv Hasle, ble jeg fortalt at penger ble trukket fra konto først i det ordren var effektuert (altså plukket)
 
Konkurssalget i Stavanger starter i morra:
Konkurssalget av BryggSelv Stavanger AS starter onsdag 21/6 kl.10.00.
Åpningstider: 10.00-18.00 (15.00 på lørdag )
Adresse: Johannes gate 21 4014 Stavanger
Velkommen til en hyggelig handel!
 
Asker/Bærum
Konkurssalget av BryggSelv Asker og Bærum AS starter onsdag 21/6 kl.10.00.
Butikken blir fylt på med varer fra butikken i Larvik.
Åpningstider: 10.00-18.00 (17.00 på lørdag )
Adresse: Rudssletta 68 1351 Rud
Velkommen til en hyggelig handel!

Oslo
Konkurssalget av BryggSelv Oslo AS starter onsdag 21/6 kl.10.00.
Butikken blir fylt på med varer fra butikken i Larvik.
Åpningstider: 10.00-18.00 (17.00 på lørdag )
Adresse: Haslevollen 3a 0579 Oslo
Velkommen til en hyggelig handel!
 
Spennende å se om noen kjøper humlepakke anlegget med nitrogen. Det er vel ikke andre i Norge som har dette.
Slik jeg har fått det forklart, så er det ikke sikkert at dette anlegget har så stor verdi utover å produsere ølsett. En del humleprodusentene krever at humle de selger ikke skal pakkes om til mindre salgsenheter, så for å få nytte av det må man også ha en humleleverandør som godtar ompakking. Slik har, sannsynligvis, Bryggselv sin satsing på Finest som egen merkevare på humle gitt dem en del begrensninger som ikke nødvendigvis passer for alle.
 
Når jeg har kjøpt humle fra Brewshop er det ofte flere av 100 gram pakkene som er punktert. Så dette må vel være noe som er pakka om lokalt hos de vil jeg tro, Manfred snakka og om at de hadde bytta til bedre poser for et års tid tilbake. Bare de beholder årstall for høstinga på humlepakkene så kan Brewshop godt pakke i nitrogenposer for min del altså.
 
Noen som har erfaring med hvilke priser/avslag man kan forvente seg av et slikt konkurssalg?
Går de direkte på 40-50% rabatt, eller begynner de i det små og skalerer etterhvert?
 
Noen som har erfaring med hvilke priser/avslag man kan forvente seg av et slikt konkurssalg?
Går de direkte på 40-50% rabatt, eller begynner de i det små og skalerer etterhvert?
Det er vel boet, styrt av bobestyrer som har salget. Ville ikke forventet de store rabattene. Tipper 20-30% avslag. De skal bare ha inn mest mulig til kreditorer
 
Tilbake
Topp