Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Her går det unna! 3 speidel 50 i slengen eller?
Jo, traktkantarell. Jeg finner aldri noe særlig vanlig kantareller, de blir tatt så fort de viser seg. Traktkantarellen, derimot, pleier å få stå i fred til jeg kommer.Er ikke det traktkantarell?
Jeg tror ærlig talt ikke kantarelløl blir no godt, brukt dem heller i en risotto
Jeg elsker traktkantarell, men helst i mat. Lag heller en øl som passer til. Tenker at en medium sterk øl med litt maltpreg kan gå godt med en slik rett.Jo, traktkantarell. Jeg finner aldri noe særlig vanlig kantareller, de blir tatt så fort de viser seg. Traktkantarellen, derimot, pleier å få stå i fred til jeg kommer.
Denne går i en pasta, men det ser ut til å kunne bli overflod i år, og da kan det kanskje være forsøket verdt å lage en øl på det.
Enig i det, men du veit åssen det er noen år, når 80-literssekken ikke er stor nok til å romme all soppen. Blir det et sånt år kan det hende det blir en brown ale med kantarell oppi.Jeg elsker traktkantarell, men helst i mat. Lag heller en øl som passer til. Tenker at en medium sterk øl med litt maltpreg kan gå godt med en slik rett.
Skogen flommer jo over av ting som får hodet til å snurre, men selv foretrekker jeg at rusen i øl stammer fra alkohol (Selv om enkelte kilder hevder at røsslyngen bærer på en psykoaktiv sopp). Det er liksom enklere å vurdere adekvat inntak på den måten (m.a.o. drikk til du tipper av tømmerstokken).Trenger bare 10 g
Er det Miguel du har bilde av i avisa underHmmm. Kanskje det blir en kantarelløl i år?
Vis vedlegget 33110
Han sier så.Er det Miguel du har bilde av i avisa under
Hvor får man tak i sånne glass i Norge?
Culina (jeg kjøpte 12 stk til Oktoberfest i fjor)