Deilige bilder!!!

Takk for påminnelsen forresten. 12 nye glass bestilt, da man utvider gjestelisten i år ;)

For øvrig kjøpte jeg ifjor også 24 stk av de du først linket til, og de fungerte utmerket til servering av kvinner, som synes det var litt meget med 1 liter.
 
Ta noe av det som står i boken nede til venstre i bildet med en klype salt. Det er en god bok men det er noen områder Gordon Strong rett og slett ikke har peiling på, som f.eks vannkjemi, og drit i det han sier om å ikke bruke krystallmalt/svartmalt før skylling. Der er han helt ute som kan linkes tilbake til hans manglende kunnskap om vannkjemi.
 
Jeg har hørt om det du skriver Miguel,og når jeg mesker så går all malt i lag i starten.Det med vann var nok nytt for meg så når e leser boka så skal e ha det i tankene.Er veldig grett at noen tipser om ting som ikke er rett
 
Jeg har hørt om det du skriver Miguel,og når jeg mesker så går all malt i lag i starten.Det med vann var nok nytt for meg så når e leser boka så skal e ha det i tankene.Er veldig grett at noen tipser om ting som ikke er rett
Ja det er vel en god bok ellers. men følte jeg kunne si det jeg sa da jeg prøvde alt dette i en periode etter å ha lest boken og det ble ikke bra.
 
Takk for påminnelsen forresten. 12 nye glass bestilt, da man utvider gjestelisten i år ;)

For øvrig kjøpte jeg ifjor også 24 stk av de du først linket til, og de fungerte utmerket til servering av kvinner, som synes det var litt meget med 1 liter.
Servering av kvinner? I glass? Og de gikk med på det?!
 
Da er det klart til bruk,de slangene var et slitt å få på nipplene selv med bruk av varmt vann.De jeg snakker om er 3/8
 

Vedlegg

  • 20170909_231207.jpg
    20170909_231207.jpg
    202,5 KB · Sett: 77
Tilbake
Topp