Små kvinner hvis de får plass i halvlitersglass. [emoji4]For øvrig kjøpte jeg ifjor også 24 stk av de du først linket til, og de fungerte utmerket til servering av kvinner...
Min pris per stk. (handler ikke veldig mye her, så tipper det er det dyreste kundetrinnet) hos Culina for disse er 47,60 + mva. Må dog kjøpes i 6-pk.Partyking.no har disse til 99.
Ja det er vel en god bok ellers. men følte jeg kunne si det jeg sa da jeg prøvde alt dette i en periode etter å ha lest boken og det ble ikke bra.Jeg har hørt om det du skriver Miguel,og når jeg mesker så går all malt i lag i starten.Det med vann var nok nytt for meg så når e leser boka så skal e ha det i tankene.Er veldig grett at noen tipser om ting som ikke er rett
Hva som ble hjem i dag fra Fauske
Servering av kvinner? I glass? Og de gikk med på det?!Takk for påminnelsen forresten. 12 nye glass bestilt, da man utvider gjestelisten i år
For øvrig kjøpte jeg ifjor også 24 stk av de du først linket til, og de fungerte utmerket til servering av kvinner, som synes det var litt meget med 1 liter.
Nei det er kjøpt på bryggselv,men hentet på cop megaSelges det sånt utstyr på Fauske?
Hva er det egentlig jeg ser på her? En inline vørterlufter og...?
Du har rett når det kommer O2.De triclamp er til er til gjæringtanken,en er til å få til overfyling med co2 og den andre er til gjæringDet er vel det det er. O2 inn på "toppen". Triclamp fra kjelen, og så inn og ut via hurtigkoblingene, med avlsening av temperatur samtidig.