Den til høyre er finest.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den til høyre er finest.
Nei, bare rett og slett finest.Mest ? [emoji848]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei, bare rett og slett finest.
Kos deg med bocken min på julaften god jul!!
Er den din? Kult! Kos deg med tønneølet den 21., og god jul til deg og!Kos deg med bocken min på julaften god jul!!
Jeg leverte 2 øl og ga en kalender til bror, og han fikk jo A kalender med tønneøl kan tenkes at vi skal møtes den 21 og åpne kalenderen. fulgt med på tønnetråden. Kult!!!Er den din? Kult! Kos deg med tønneølet den 21., og god jul til deg og!
Langs kysten fra Vestfold og sørover.Hvor finner man slåpebær?
Du får komme deg ut, da.Øhh, her jeg bor jo......
Like ved sjøen. På stranda og langs svaberget. Ofte den planta med litt størrelse som vokser nærmest sjøen. Pass på å smake på noen bær, du skjønner fort når du har finni riktig busk.Må se noen bilder og spørre noen.... aner ikke hvor jeg skal lete
Supert, skal prøve! Men det er vel litt sent nå kanskje?Like ved sjøen. På stranda og langs svaberget. Ofte den planta med litt størrelse som vokser nærmest sjøen. Pass på å smake på noen bær, du skjønner fort når du har finni riktig busk.
Tja, vinteren kommer jo seint der söder. Jeg ville sett.Supert, skal prøve! Men det er vel litt sent nå kanskje?
Forklar gjerne, slik at en vanlig kar skjønner ogIkke akkurat øl, men det blir bra med sloe gin denne jula.
Vis vedlegget 42503