Supert, skal prøve! Men det er vel litt sent nå kanskje?
Masse slåpe på Mølen og på Jomfruland. Skal visst være en fordel med en frostnatt eller to også, så det er kanskje helt knall å se om du finner noe nå!
Supert, skal prøve! Men det er vel litt sent nå kanskje?
Du bor i Larvik? En del av det jeg brukte er fra mellom Stavern og Nevlunghavn, resten fra Hvasser. Masse å ta av.Øhh, her jeg bor jo......![]()
Bor midt mellom Larvik og Sandefjord jaDu bor i Larvik? En del av det jeg brukte er fra mellom Stavern og Nevlunghavn, resten fra Hvasser. Masse å ta av.
Jeg brygger små batcher og har to 15-liters bøtter og to 10-liters bøtter (split batcher). Har ikke helt kontroll på hvilke som er eldst eller hvilke som er brukt mest. Har brygget i snart fire år og har ikke byttet ut ennå. Tenker at den dagen jeg får tydelig infeksjon, så er det på tide. Inntil da så holder de vel en gang til...Ja, når vi først er inne på det, hvor lenge bruker dere/holder en bøtte?
Jeg har vel hatt mine to i snart 3-4 år nå
Ser ut som en snadder samling!
Den svenske der er vel ikke heeelt på stell.
Neeei. Stussa også litt på den.Den svenske der er vel ikke heeelt på stell.
Jepp.Litt off topic, men er den norskutviklet?
Fin den der, men Daniel er litt off på prosedyre. Ingen grunn til å purge åpent...
Absolutt, Tapcooler er nevøen til Norbrygg.Litt off topic, men er den norskutviklet?
Den tyske kunne fort ha vert "Zwei bier Helga, aber schnell!"Den svenske der er vel ikke heeelt på stell.