Selvom jeg akkurat har spist lunch, ble jeg jammen meg sulten...
Vi knertet siste flasken omtrent på 2-årsdagen for bryggingen. Den hadde holdt seg godtFremdeles meget godt fra Holmetoppen og NøgneØ. Har halve kassen igjen Vis vedlegget 56525
Skrev du ikke tidligere at denne skulle være på 25 IBU?
Jo, det stemmer ikke det som står i teksten der. Kunne like gjerne droppet å nevne IBU.Skrev du ikke tidligere at denne skulle være på 25 IBU?
Gleder meg til å smakeJo, det stemmer ikke det som står i teksten der. Kunne like gjerne droppet å nevne IBU.
Har to fat brygget etter din oppskrift, (med Mittelfruh) stående og modner (2 mnd). Gleder meg stort til å sammenligne
Den enkleste og raskeste måten å få tak i varer fra bestillingsutvalget på er å bestille utlevering til valgfri vinmonopolbutikk.Haandbryggeriet A Smashing Pilsner 2
www.vinmonopolet.no
Vi fant dessverre ikke denne varen på lager i noen av våre butikker
Vet dere om denne vil dukke opp på noen pol, eller er den kun på nett? Om jeg husker rett tok det litt tid før den første SMASH pilsen var i hyllene.
- men det er nå det der med å kunne velge på øverste hylle, da!Fikk rydda i CO2slangehelvette i kjelleren i dag... Mye mer oversiktlig enn opplegget med splittere jeg hadde før... Sekundærregulatoren under manifolden dropper karboneringstrykket ned til serveringstrykk for fatet som står i øleskapet..
Vis vedlegget 56818Vis vedlegget 56819
...og øverste hylle synes faktisk ikke på bildet engang- men det er nå det der med å kunne velge på øverste hylle, da!
Endelig har sjappa fått inn litt nytt bra øl igjen
Vis vedlegget 56887
Begynner med en ny batch Jasmine som virker meget lovende
Har vist forandra litt på oppskriften
Bruker Mosaic, Equanot og Vic Secret nå
Noen som vet hva LN3 yeast strain betyr?
Vis vedlegget 56888