Deilige bilder!!!

Et bilde fra i går kveld. Kjøpte en Lervig Barley Wine 2014 i en butikk i Aalborg, Danmark tidligere i år. Sparte denne til julekvelden, og den skuffet aldeles ikke. Fantastisk smak, alt som en ønsker at en barleywine skal ha. Bare brygget 800 liter av denne, og jeg er glad jeg fikk tak i en flaske. Terningkast tusen
7364443e87b94380a855674ad7500a67_640x640.JPG
 
Sist redigert:
Et bilde fra i går kveld. Kjøpte en Lervig Barley Wine 2014 i en butikk i Aalborg, Danmark tidligere i år. Sparte denne til julekvelden, og den skuffet aldeles ikke. Fantastisk smak, alt som en ønsker at en barleywine skal ha. Bare brygget 800 liter av denne, og jeg er glad jeg fikk tak i en flaske. Terningkast tusen
7364443e87b94380a855674ad7500a67_640x640.JPG
Har du en oppskrift og dele :) :)
 
Jeg synes litt av ølsjarmen forsvinner når det er på boks i stedet for glassflaske.
Har hørt flere mikrobryggerier ønsker å få til anlegg for ølbokser. Selv må jeg si en Nøgne Ø, 7-Fjell, Håndbryggeriet, Kinn m.fl tar seg mye bedre ut på flaske.

Der er jeg uenig. Ølen holder jo seg mye bedre på boks. Jeg er i alle fall pro boks på humledrevne øl..

Men det er klart.. Mange av de klassiske belgiske hadde vært rart å få på boks..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
På tide med et comeback her, kanskje. Drakk mine første øl fra Tree House her for en tid tilbake, det var en skikkelig halleluja-opplevelse. Og, vi flasket vår nye gose, Salty Surprise i dag også. Den var ganske deilig, den også.
 

Vedlegg

  • Julius.PNG
    Julius.PNG
    1,3 MB · Sett: 168
  • Salty.PNG
    Salty.PNG
    2,6 MB · Sett: 175
Tilbake
Topp