Har fått en super pris på silbunn. RF 2.5 mm hull ferdig tilskjært 150,- Noen som har en labbdunk for hånden og kan hjelpe meg med et mål? Indre diameter i labbdunken ca i høyde med toppen på vannkokerelementet. Tipper vannkokerelementet er ca 6 cm høyt..
Har fått en super pris på silbunn. RF 2.5 mm hull ferdig tilskjært 150,- Noen som har en labbdunk for hånden og kan hjelpe meg med et mål? Indre diameter i labbdunken ca i høyde med toppen på vannkokerelementet. Tipper vannkokerelementet er ca 6 cm høyt..
Ver obs på ar 2,5mm KAN vere i største laget, utan at eg eigentleg veit. Om det viser seg at hola er litt store går det an å dekke den med rustfri flugenetting eller liknande.
Men om du veit at den funkar er jo ingenting bedre enn det
Heisann... Vet ikke målet 6cm opp men i bunn har den en indre diameter på ca 35cm mens den på toppen har en indre diameter på ca 40cm. Håper dette hjelper deg på vei
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.