Din erfaring med WLP400.

Synes å få til en god Wit er noe av det vanskeligste...!
Ble ikke fornøyd med en min versjon med T-58, en kollega skryter veldig av WLP400.
Har da alltid praktiskert oksygenering med ferskgjær, du får da inn noe luft ved overføring, risting/vugging på Spike tanken..?
Next gen. pure pitch posene er kanskje også mer tilgivende pga. mengden gjær? Uansett gøy å se at du fortsatt er aktiv!

Skal ikke gi noen dom over T-58 enda, siden det ble tappet for en god uke siden. Men foreløpig synes den er veldig krydret.

Uten å ha forsøkt noen av de har både Lallemand og Mangrove Jack Wit gjær.

Synes å få til en god Wit er noe av det vanskeligste...!
Ble ikke fornøyd med en min versjon med T-58, en kollega skryter veldig av WLP400.
Har da alltid praktiskert oksygenering med ferskgjær, du får da inn noe luft ved overføring, risting/vugging på Spike tanken..?
Next gen. pure pitch posene er kanskje også mer tilgivende pga. mengden gjær? Uansett gøy å se at du fortsatt er aktiv!

Synes Wit er enklere enn weiz og har vært veldig godt fornøyd med T-58 tidligere. Wlp400 er fin, men litt bekymret uten ren oksygen. Hmmm, lukter utsettelse :).

Har brygget jevnt og trutt hele tiden, men ikke så ofte jeg har vært innom her de siste årene, dessverre.

Skal ikke gi noen dom over T-58 enda, siden det ble tappet for en god uke siden. Men foreløpig synes den er veldig krydret.

Uten å ha forsøkt noen av de har både Lallemand og Mangrove Jack Wit gjær.

Har prøvd en del forskjellige og holder T-58 som klar favoritt. Lallemand sin synes jeg var veldig kjedelig. Aldri testet Mangrove Jack før. Har et inntrykk av at de ikke er på høyden med Fermentis osv, men det er kanskje ikke rett?

Aldri testet Mangrove Jack før. Har et inntrykk av at de ikke er på høyden med Fermentis osv, men det er kanskje ikke rett?
De har et frynsete rykte men det er noe av gjæren som definitivt holder er godt nivå. Du får sjekke ut om din lokale butikk har MJ sin Wit gjær.

Om du bor i nærheten av Haugesund, har jeg en pakke T58 som har gått ut på dato. Uten at det bekymrer meg nevneverdig.

De har et frynsete rykte men det er noe av gjæren som definitivt holder er godt nivå. Du får sjekke ut om din lokale butikk har MJ sin Wit gjær.

Om du bor i nærheten av Haugesund, har jeg en pakke T58 som har gått ut på dato. Uten at det bekymrer meg nevneverdig.

Fikk hentemelding sent i kveld, så da ordnet det seg. Men takk!

Tilbake
Topp