Jeg håper inderlig at dette ikke er omstikking, men det ser slik ut!
IKKE NOE MED BRYGGING var vel å ta litt for hardt i. Det er vel ganske mye i denne prosessen som objektivt sett har med brygging å gjøre, selv om en kan stille spørsmål ved et par sentrale aspekter i forbindelse med flasking.Morsom lesing. Ikke noe med brygging å gjøre dog.
Skjønner intensjonen din, men jeg vil understreke at slike utsagn fort kan tolkes til å være nedlatende, og det er vel ingen tjent med? Vi har vel et felles ønske om å spre hobbyen til flest mulig, og da spiller selvsagt media en stor rolle - i likhet med dette forumet, blant annet. Det er vel ingen entydig fasit på hva som er "god/korrekt hjemmebrygging", selv om noen prinsipper er tilnærmet absolutte.Jeg burde iallefall ikke skrevet det i full caps
"Ikke en god demonstrasjon på god/korrekt hjemmebrygging å gjøre dog" - kunne jeg kanskje skrevet om man ikke tar stor takhøyde for intensjonslesing
IKKE NOE MED BRYGGING var vel å ta litt for hardt i. Det er vel ganske mye i denne prosessen som objektivt sett har med brygging å gjøre, selv om en kan stille spørsmål ved et par sentrale aspekter i forbindelse med flasking.
Forumdialog blir ofte litt kjapp og kort og kan således mistolkes. Kjekt at det skrives om øl, men min personlige mening var at det var en del grunleggende feil som ble begått.
Veldig kjekt at det skrives om øl, men jeg synes kanskje de kunne valgt noen dyktigere bryggere. Masse av dem i oslo
Min personlige, ikke-nedlatende (med vilje iallefall) mening - Christiania-folka f.eks.?