• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse utstyr: tap-a-draft, filterkit, 30 L vannkokar

katla

 
Eg ryddar loft og kjellar og kvittar meg med noko eg  ikkje brukar sjølv lenger.

Ta kontakt direkte på mi e-post adresse (katla(krøllalfa)bitmaker.no

a) Eg har 6 sett med Tap-A-Draft til salgs.  Kvart sett har 4  (6-liters) plastflasker med kork og så er det med ein tap-a-draft krane.  Tap-A-Draft brukar 8 grams CO2 patroner og den modellen eg har har plass til 2 patroner - så ein kan bruka både co2 og N2  (stout).      Eit par av setta har vore brukt 1 gong og er vaska og desinfisert med star-san.  Eg har også nokon heilt ubrukte.  Det følgjer med nokre Co2 patroner.

Med tap-a-draft kan du enten karbonera med sukker direkte på fatet og så bruka Co2-patrona når du skal tappa eller du kan karbonera og tappa med co2 patroner.      Systemet er greit sidan du kan leggja eit fat direkte i kjøleskapet om du vil og det er lett å ta med seg. 

Ny pris på eit slikt sett hjå morebeer er 85 USD = ca. 500 kroner.  Du får et sett med 4 fat og ein krane for 300,-.    2 sett for 550, 3 sett for 750,-

b) Eg har også 2 filtersystemer til salgs.  Desse er ubrukte og vert levert med 5 ubrukte filter utanom det som følgjer med ( 1 og 3 micron i miks).  Bryggselv tar 599 for filterkit og 49 pr. filter - totalt ca. 850 kroner for tilsvarande.    pris. pr sett med 1 filtersystem og 5 ekstra filterpatroner:  600,-

c) Vannkokar.  Eg har til salgs 1 ubrukt Burco C30STHF vannkokar.    Denne kosta med frakt frå england 2500 kr.  Du får den for 1500 kr.  Fin å bruka til HLT eller du kan byggja deg speidelkopi med den.  Blank og fin sak.  30 L,  3000 watt element i den som er plassert under botnen av kjelen (i midten).  Vert levert med engelsk støpsel. 

Sjå vedlagte bilete.
 

Vedlegg

  • tap1.jpg
    tap1.jpg
    91,2 KB · Sett: 714
  • tap2.jpg
    tap2.jpg
    71,4 KB · Sett: 714
  • tap3.jpg
    tap3.jpg
    164,8 KB · Sett: 715
  • filterkit.jpg
    filterkit.jpg
    43,5 KB · Sett: 713
  • burco.jpg
    burco.jpg
    70,3 KB · Sett: 715
Skjønner at jeg kom for sent til dette. Hvis noen av filtersettene likevel ikke skulle bli solgt, så melder jeg min interesse :)
 
Tilbake
Topp