Fagkompetanse

Selvlærte kirurger er de beste på markedet.

De har en uortodoks tilnærming, som muliggjør nye, friske synsvinkler. De er ikke opphengt i tilstivnede paradigmer og støvete autoritetstro, heller ikke programforpliktet til å sette egne utprøvinger inn i en større faglig eller metodisk kontekst.

Skulle jeg være så uheldig å en gang få hjernekreft, så er en selvlært kirurg det første jeg vil spørre etter.
 
Selvlærte kirurger er de beste på markedet.

De har en uortodoks tilnærming, som muliggjør nye, friske synsvinkler. De er ikke opphengt i tilstivnede paradigmer og støvete autoritetstro, heller ikke programforpliktet til å sette egne utprøvinger inn i en større faglig eller metodisk kontekst.

Skulle jeg være så uheldig å en gang få hjernekreft, så er en selvlært kirurg det første jeg vil spørre etter.

Du kommer deg:)!

The Hole Story on Trepanation
 
Akkurat nå er denne tråden på 4 sider med 67 unyttige poster i forhold til intensjonen. Tenker derfor det er greit at den ikke lengre er klistret. Man kan kanskje heller lage en ny tråd dersom noen melder seg?
 
Akkurat nå er denne tråden på 4 sider med 67 unyttige poster i forhold til intensjonen. Tenker derfor det er greit at den ikke lengre er klistret. Man kan kanskje heller lage en ny tråd dersom noen melder seg?

Jeg har foreslått det på PM bak kulissene her, da jeg ikke ante at den var klistret før for noen timer siden. Mitt forslag var å fjerne sticky-taggen, så den kan la synke (men ikke slette, for bordet fanger, det som er skrevet er skrevet) og så kan Finn evt lage en ny tråd som da blir "ren".
 
Hva er dette «klister» og «sticky tag» greiene for noe? Kan jeg få inn en ekspert her til å forklare?
Er det noe som er galt eller noe som skal begraves ???
En frisk, om noe kanskje litt detaljert, meningsutveksling med faktisk litt underholdningsverdi!
Jeg er med 1Morten her, og har ennå popcorn og øl til konsumering!
 
Hva er dette «klister» og «sticky tag» greiene for noe? Kan jeg få inn en ekspert her til å forklare?
Er det noe som er galt eller noe som skal begraves ???
En frisk, om noe kanskje litt detaljert, meningsutveksling med faktisk litt underholdningsverdi!
Jeg er med 1Morten her, og har ennå popcorn og øl til konsumering!
Sticky betyr at en post ligger helt øverst når du går inn på et underforum.
Det er ikke noe en del av oss forholder seg til, vi leser bare den korte listen over nye innlegg uansett
 
Hva er dette «klister» og «sticky tag» greiene for noe? Kan jeg få inn en ekspert her til å forklare?
Er det noe som er galt eller noe som skal begraves ???
En frisk, om noe kanskje litt detaljert, meningsutveksling med faktisk litt underholdningsverdi!
Jeg er med 1Morten her, og har ennå popcorn og øl til konsumering!

Send meg konornummer så erstatter jeg popcornet ditt og. Øl er som regel non-returnable.

Men sticky er som LarsUlv sier at en post ligger øverst. Men for utdype så ligger den alltid øverst, fordi den er klistret til å ligge øverst, "sticky". Meningen med stickys er at alle som går inn på et forum skal se de.
 
Hmmmm... jeg får sove på det og håpe jeg skjønner det i morgen. Akkurat nå får jeg ikke dette klisteret ut av hodet!
 
Hmmmm... jeg får sove på det og håpe jeg skjønner det i morgen. Akkurat nå får jeg ikke dette klisteret ut av hodet!
Trykk på denne linken: Brygging
De to øverste er postene er grået ut og vil alltid ligge øverst (sticky) selv om de ikke er oppdatert sist.
 
Sist redigert:
Akkurat nå er denne tråden på 4 sider med 67 unyttige poster i forhold til intensjonen. Tenker derfor det er greit at den ikke lengre er klistret. Man kan kanskje heller lage en ny tråd dersom noen melder seg?

Der sparte du meg en PM for å foreslå det:).
 
Sticky som at de henger fast, og at uansett om de ikke har aktivitet (noen som skriver) vil være øverst. De er festet til del-forumet.

Jaja, jeg er ikke pedagog, og det kan man vel se.
 
Jeg tror Finn i utgangspunktet hadde en god idé med denne tråden. Det er mye "omatte hvis-omatte dersom-atte" i hobbyen, men noen ting skal være "spikret i stein" for alle. Eksempelvis det elektriske opplegget. Da hadde det jo vært greit med et par "hus elektrikere" man kunne spurt, og fått svar ihht. gjeldende normer og aller helst forskrifter. :)
 
Jeg tror Finn i utgangspunktet hadde en god idé med denne tråden. Det er mye "omatte hvis-omatte dersom-atte" i hobbyen, men noen ting skal være "spikret i stein" for alle. Eksempelvis det elektriske opplegget. Da hadde det jo vært greit med et par "hus elektrikere" man kunne spurt, og fått svar ihht. gjeldende normer og aller helst forskrifter. :)

Godt eksempel. Og det er i alle fall et område der egne eksperimenter ikke er å anbefale:p!

Tanken var jo ikke å slippe å finne info sjøl, men noen ganger (noen:oops:?) er det noe jeg ikke skjønner, ikke ser implikasjonene av, ikke finner ut osv. - fordi mine magre kunnskaper på et fagområde ikke strekker til.
 
Tilbake
Topp