Hva skjer nå? Er det over? Jeg har popcorn og øl som skal konsumeres her.
Jeg kan betale tilbake erstatningen til deg.
Selvlærte kirurger er de beste på markedet.
De har en uortodoks tilnærming, som muliggjør nye, friske synsvinkler. De er ikke opphengt i tilstivnede paradigmer og støvete autoritetstro, heller ikke programforpliktet til å sette egne utprøvinger inn i en større faglig eller metodisk kontekst.
Skulle jeg være så uheldig å en gang få hjernekreft, så er en selvlært kirurg det første jeg vil spørre etter.
Akkurat nå er denne tråden på 4 sider med 67 unyttige poster i forhold til intensjonen. Tenker derfor det er greit at den ikke lengre er klistret. Man kan kanskje heller lage en ny tråd dersom noen melder seg?
Sticky betyr at en post ligger helt øverst når du går inn på et underforum.Hva er dette «klister» og «sticky tag» greiene for noe? Kan jeg få inn en ekspert her til å forklare?
Er det noe som er galt eller noe som skal begraves ???
En frisk, om noe kanskje litt detaljert, meningsutveksling med faktisk litt underholdningsverdi!
Jeg er med 1Morten her, og har ennå popcorn og øl til konsumering!
Hva er dette «klister» og «sticky tag» greiene for noe? Kan jeg få inn en ekspert her til å forklare?
Er det noe som er galt eller noe som skal begraves ???
En frisk, om noe kanskje litt detaljert, meningsutveksling med faktisk litt underholdningsverdi!
Jeg er med 1Morten her, og har ennå popcorn og øl til konsumering!
Akkurat nå er denne tråden på 4 sider med 67 unyttige poster i forhold til intensjonen. Tenker derfor det er greit at den ikke lengre er klistret. Man kan kanskje heller lage en ny tråd dersom noen melder seg?
Ok. Akkurat som «betalt plassering» på Finn.no.Trykk på denne linken: Brygging
De to øverste er postene er grået ut og vil alltid ligge øverst (sticky) selv om de ikke er oppdatert sist.
Jeg tror Finn i utgangspunktet hadde en god idé med denne tråden. Det er mye "omatte hvis-omatte dersom-atte" i hobbyen, men noen ting skal være "spikret i stein" for alle. Eksempelvis det elektriske opplegget. Da hadde det jo vært greit med et par "hus elektrikere" man kunne spurt, og fått svar ihht. gjeldende normer og aller helst forskrifter.