Fellesbestilling Malt (Østlandet) høsten 2011.

Hei

Vi skal snart bestille inn malt fra Thomas Fawcett & Son(http://fawcett-maltsters.co.uk/).
Så hvis noen vil være med kan de godt det, 250kr pr sekk ink. mva.
Prisen gjelder kun sekker a 25kg.  så trenger man bare 4-5kg av en type, er det fint hvis man finner noen å spleise med :)

Prisen forutsetter forskuddsbetaling til vår "fellesbestillings konto: 1286.45.31812", det er da viktig at man også mailer oss, med hvilken antall og typer man ønsker.
Vi setter fristen til 31.august, da bestilling sendes 1.sept.

Følgende sorter kan bestilles :
Best Maris Otter Pale Ale Malt
Best Halcyon Pale Ale Malt
Best Optic Ale Malt
Best Pearl Pale Ale Malt
Lager Malt
Vienna Malt
Munich Malt
Wheat Malt
Oat Malt
Rye Ale Malt
Cara Malt
Crystal Malt
Crystal Rye Malt
Crystal Wheat Malt
Amber Malt
Chocolate Malt
Pale Chocolate Malt
Black Malt
Roasted Barley
Roasted Rye Malt
Roasted Wheat Malt
Peated Malt

Malten vil kunne hentes i Oslo, Lillestrøm eller det nye lageret på Skytta i Nittedal.

Hvis noen i andre deler av landet vil ta på seg å samle samme egene fellesbestillinger, er det best med "hele" paller på700-750kg.
Vi kan også være behjelplige med palletransport rundt om i landet.

Fellesbestillingen gjelder kun privatpersoner.
 
Det var da et utmerklet tilbud - som jeg dessverre ikke kan nyttiggjøre meg fordi jeg alt har 25kg av hver av "mine" basismalter i kjelleren.
 
Går det ann å komme innom en av deres butikker å betale kontakt eller med kort?
 
da var malt bestilt og betalt.
Jeg merket betalingen med Fellesbestilling Malt (Østlandet) høsten 2011 og navnet mitt.  ;D
Så billig malt er man nødt til å slå til på.....
 
magne1972 skrev:
da var malt bestilt og betalt.
Jeg merket betalingen med Fellesbestilling Malt (Østlandet) høsten 2011 og navnet mitt.  ;D
Så billig malt er man nødt til å slå til på.....


Ja, klarer bare ikke å finne ut hva slags "basis" malt man burde dra på.. har nok pale ale malt nå, lurer litt på pils eller hvete, men...
 
Hva er hva?

Listen over malttyper som kan inngå i felleskjøpet samsvarer jo ikke helt med Fawcett's egen lsite overmalttyper (Der var det jo kjekt å "tjuvkikke" litt på bruksområder, farve etc).  Kan alle typer som står ett av stedene bestilles, bare dem som står på listen over, eller hva?

Ellers: cred for fint tiltak med fin-fin pris! :)

MVH

Morten M
 
Dersom noen skal hente malt og tilfeldigvis skal kjøre forbi Hamar eller e6 i retning Lillehammer, gi gjerne lyd. Jeg har lyst å bestille, men enveiskjøring for noen sekker malt frister ikke.

Rune
 
RuneS skrev:
Dersom noen skal hente malt og tilfeldigvis skal kjøre forbi Hamar eller e6 i retning Lillehammer, gi gjerne lyd. Jeg har lyst å bestille, men enveiskjøring for noen sekker malt frister ikke.

Rune
Jeg har bestilt malt, og kjører oslo-otta.
send meg PM. så ordner vi det. (kjører ikke lastebil:))
 
Noen sør/vestlendinger som er lystne på å delta her? Så kan vi ordne fellestransport på et vis.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Hei

Vi vil lagerfører komplett utvalg.
Men med helt nye typer er det ofte vanskelig å finne ut nøyaktig hvor mye vi skal bestille, tar gjerne noen hint :)
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
Hva er hva?

Listen over malttyper som kan inngå i felleskjøpet samsvarer jo ikke helt med Fawcett's egen lsite overmalttyper (Der var det jo kjekt å "tjuvkikke" litt på bruksområder, farve etc).  Kan alle typer som står ett av stedene bestilles, bare dem som står på listen over, eller hva?

Da har jeg fått bekreftet fra V&B at det er listen i denne tråden som gjelder, ikke (den mangelfullt oppdaterte) listen på Fawcett's hjemmesider.

Noen flere i NRBL som ønsker å være med å dele på en sekk eller fire?

MVH

Morten M
 
Heisan morten.

Jeg er med på Vienna, Munich, Cara, Crystal og Chocolate. Jeg har allerede bestilt, lager, pale og hvete direkte.
 
ErlendT skrev:
Noen sør/vestlendinger som er lystne på å delta her? Så kan vi ordne fellestransport på et vis.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kan tenkja meg ein eller to sekker, men så var det å få henta det...
 
Ser fristen nærmer seg, men prøver alikevel.

25 kg blir i meste laget for meg, er det noen i Hedmark/Oppland som er med å deler?
(fleksibel på hva slags typer, bare å komme med forslag..)
Transport blir vi enig om..
 
Jeg får ikke ført over penger før den 31., var det slik at pengene måtte være inne INNEN denne datoen, eller holder det at de kommer inn i løpet av denne dagen?
 
VinOgBar.no skrev:
Hei

Holder med at de kommer inn før helgen, bare vi har fått beskjed om hva De skal ha før vi sender bestilling 1.sept.
Flotters. Hvilken mailadresse skal informasjonen sendes til?
 
Tilbake
Topp