Fellesbestilling på coryfat i Stavanger/jærenområdet

Bekrefter mine 2x19 og 2x9 - gitt at det er mulig å hente disse i slutten av juli eller begynnelsen av august. Betaling for fatene kan gjerne komme før dette, det er ikke noe problem.
 
Thomas er lagt til i listen.

ny mail fra Candirect:

Dear Alexander,

you can get the 19 litre kegs in different conditions, all are tested and tight:

- for 25 euros each you get good kegs, tight and sealings are new where needed
- for 35 euros each you get very good looking kegs with new sealings everywhere, so called "generally overhauled"

the 9,45 litre kegs we can offer you in "generally overhauled" condition for 39,00 euros each.

Shipment to Sweden costs per full pallet (till 60 kegs 18,9 litre, 210 cm x 80 cm x 120 cm) around 220,00 euros and to Norway around 295,00 euros.

Mit freundlichen Grüßen / kind regards

Stefan Welfonder




Frakt vil bli delt på antall fat hver enkelt skal ha. Dette blir vel mest rettferdig for alle.
Toll blir beregnet pr. fat pr. mann.
Det må også bestemmes hvilke fat vi ønsker? (25 eller 35EUR?)
 
Melding til de som ikke har bestemt seg for antall fat:
Bernts                      3-4x19l
Roar Øimo              2-10x19l
svanes                    2-3x19l
Thom78                  3-4x19l


Dere må helst bestemme dere snarest om hvor mange dere skal ha.
 
Må vi gå for en sortering over hele linja, eller kan vi velge individuelt? Minn meg på å spandere en øl på deg, steike bra tiltak!
 
ErlendT skrev:
Må vi gå for en sortering over hele linja, eller kan vi velge individuelt? Minn meg på å spandere en øl på deg, steike bra tiltak!

Fraktmessig har det ingenting å si om man vil ha de til 25 eller 35EUR. Så i mitt hode syntes jeg at det kan være opp til enhver å bestemme hva man vil ha.

Som Stefan skriver så er de til 25EUR slitne men gode fat. Byttet pakninger som trengs, og er tette/trykktestet.
De til 35EUR er finere i utseende (nyere), med alle pakninger byttet. Trykktestet selvfølgelig.

Jeg sier aldri neitakk til ett hjemmebrygg,                                eller to ;)

Bernts skrev:
4stk 19litere til meg
notert :)
 
frøystein skrev:
Går for fata til 25€. Er den tyske momsen inkludert i denne prisen?
Hiver meg på de til 35€, men er og nysgjerrig ang den tyske momsen. Sist jeg bestilte derfra ble den trukket ifra og fata kostet dermed rundt 28€ pr stk.
 
Hei, dessverre får jeg problemer med å frakte fatene nordover så jeg må dessverre kansellere mine 10 19 liter og 2 9 liter. Jeg kommer istedet til å arrangere en fellesbestilling her i nord.
Sorry.

Rune Alm
 
Glemte å skrive at jeg ønsker fatene til 35,- altså 4 x 19l - 35 euro+++..
Ellers må jeg berømme deg for jobben du har lagt ned i denne bestillingen, jeg tror enhver av oss skylder deg noen kalde..
 
Tilbake
Topp