Fellesbestilling på coryfat i Stavanger/jærenområdet

( Er det frekt av meg å spørre om det går an å slenge et startkit på pallen? )
Bare glem det. 
Jeg har lyst på 2 19 litre og 2 9/12 litre.
Så kan jeg heller fjolle rundt og handle deler.
 
Eg kunne forresten også være interessert i brukte 12 liter fat. samme pris som 19L? 

Isåfall kunne eg tenkt meg alt i alt to stykk 19 liter og to stykk 12 liter.
 
Akkurat nå står ting litt på vent. Dersom alt ordner seg for Freddy kommer han til å bestille en palle eller mer med corneliusfat.
Da det er han som har erfaring med omport i større kvantum er det tryggest om han gjør det. :)

Men det er fint å se at det er så mange som vil ha!
 
Ok. da venter eg :). blir det laga ny tråd når den tida kjem, eller er det denne tråden eg skal følge med på?
 
Det blir nok tatt på denne tråden. Det var snakk om å vente til juni/juli. Uansett skal det bli det bli flere fat på oss iløpet av sommeren :)
 
Det er fremdeles mulig. Vi annonserer her på denne tråden når siste frist utgår for å melde seg på.
Bestilling vil skje en gang i juni/juli.
 
noen tanker om når det nærmer seg for fellebestilling.... har nettopp ferdiggjort mitt bryggeri og venter nå på ingredienser.... hadde vært kjekt med litt flere fat til å fylle opp... liker ikke tanken på å flaske 60+ liter med øl....
 
Aleksander_B skrev:
Akkurat nå står ting litt på vent. Dersom alt ordner seg for Freddy kommer han til å bestille en palle eller mer med Corneliusfat.
Da det er han som har erfaring med omport i større kvantum er det tryggest om han gjør det. :)

Men det er fint å se at det er så mange som vil ha!

Det er ingen kunst å bestille fra candirect.de selv. Det eneste er at en av dere må ta inn forhåndsbetaling eller legge ut selv og så ta hånd om pallen når den ankommer på dør. Det har vært bestilt minst 2 paller med fat fra candirect det siste halvåret, så fortollingskostnader osv. er kjent. Det er vel en fordel at en som bor i Stavanger bestiller pallen så man slipper å kjøre rundt med masse fat.
 
Oppdatert liste over hvem som vil ha hva:


---------------------------------------------------------------------------------
Aleksander_B           4x19l        1x9l
Odland                    ?
JørnP                      ?
ErlendT                   2x19l        2x9l
SigveM                    10x19l
Per-Albert                6x19l
Bernts                    3-4x19l
TorIvar                    1x19l        1x9l
Viktste                     1x19l        1x9l
Roar Øimo              2-10x19l

Thom78                  3-4x19l
Nydal                        4x19l
Arhelvik                    2x19l        2x9l

Totalt                over 36x19l       7x9l


Mange har skrevet 12l, så jeg antar at det er 9,8 liters fatene.
Skal høre med Candirect om de har brukte 9litere inne.

Og så lurte jeg på om det er noen som har lyst å ta seg av det økonomiske?
 
Tilbake
Topp