Flaskekonkurransen NM 2016

Det er fordi beslutningen om å godta andre flasketyper er todelt. Det er fordi bjørnunger utfases, men også fordi det er ønskelig å ha litt mer øl tilgjengelig under dømmingen.
Det stemmer. Dette handler egentlig om å gå over til 0,5 liter, men samtidig tillate de gamle flasketypene i en overgangsperiode. Skal du brygge nå for NM neste år, bør du bruke halvlitersflasker, for det er ikke sikkert bjørnunger blir tillatt da.
 
Jeg får opp"vennligst rett opp feilene i skjemaet", har fått det på to øl.

Hvordan finner jeg ut hva som er feil?,
 
Klasse 4E Amerikansk Pale Ale. Kan denne leveres på Vestbrygg's nåværende adresse i Bergen? Det står den skal sendes til den gamle adressen
 
Jeg får opp"vennligst rett opp feilene i skjemaet", har fått det på to øl.

Hvordan finner jeg ut hva som er feil?,

Jeg fikk også det når jeg la inn mitt, da stod det med rød skrift lenger oppe i skjemaet på punktet som var feil, i mitt tilfelle godtok den ikke ";" og fikk dermed beskjed om å skrive inn ett tall :)
 
Klasse 4E Amerikansk Pale Ale. Kan denne leveres på Vestbrygg's nåværende adresse i Bergen? Det står den skal sendes til den gamle adressen
Den skal sendes til den nye adressen - desverre havnet feil adresse i systemet. Det er rettet nå, men de aller raskeste av dere fikk nok feil adresse når dere registrerte ølet. Alle dere skal ha fått en e-post med korrekt adresse.
 
Hvis du skal levere til Bryggeland, velger du da "Fellesforsendelse" under "Hvordan skal ølet leveres"?
 
Av nysgjerrighet: Noen som vet hvordan ølet blir oppbevart hos Bryggeland og de endelige mottakerne frem til smaking - romtemperatur eller kjøleskap?
 
Tilbake
Topp