For liten kjele til biab Med BS all grain kit.

Iby

Kjøpte en 30 liter kjele fra Bryggselv stavanger i går. Jeg har ett par brygg med maltekstrakt og spesialmalt på gang og til det virker størrelsen fin. Men så ser jeg at BRyggselv sine all grain kit er for 25 liter ferdig. Blir denne kjelen for liten til å kjøre biab med all grain settene til Bryggselv? Litt irriterende isåfall...

Iby skrev:
Kjøpte en 30 liter kjele fra Bryggselv stavanger i går. Jeg har ett par brygg med maltekstrakt og spesialmalt på gang og til det virker størrelsen fin. Men så ser jeg at BRyggselv sine all grain kit er for 25 liter ferdig. Blir denne kjelen for liten til å kjøre biab med all grain settene til Bryggselv? Litt irriterende isåfall...

Litt smått, med mindre du koker i to. Omganger. Men du får til å sette 20 liter på dunk hvis du nedskalerer oppskriftene. Men da bør du jo kjøpe ikke ferdig kit, men f.eks ingredienser som er som oppskrifter i løsvekt som passer volumet.

Edit: ah biab, da blir det litt verre ja.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

Ang ferdige "kits" frå Bryggselv. Eg veit ikkje om dette er noko som Erik & Co gjer no, men då eg dreiv og brygga i mindre kjele hausten 2011 kjøpte eg slike "kits" frå han der han nedskalerte malt- og humlemengder til 15 liters brygg. Det kosta sjølvsagt ørlite meir enn standard 25-liters "kit", men ikkje meir enn at eg synes det var heilt uproblematisk. Kanskje dette kan vere noko for deg?

FrodeSy skrev:
Ang ferdige "kits" frå Bryggselv. Eg veit ikkje om dette er noko som Erik & Co gjer no, men då eg dreiv og brygga i mindre kjele hausten 2011 kjøpte eg slike "kits" frå han der han nedskalerte malt- og humlemengder til 15 liters brygg. Det kosta sjølvsagt ørlite meir enn standard 25-liters "kit", men ikkje meir enn at eg synes det var heilt uproblematisk. Kanskje dette kan vere noko for deg?

Skal høre med de, kanskje det som blir løsningen.

Iby skrev:
Skulle gått for 36 liter da altså... Det ville vært tilstrekkelig også med biab ...?

Dersom du ikkje har brukt kjelen så bør dei kunne ta 30-literen inn att slik at du kan kjøpe 36 literen i staden. Då står du mykje friare med omsyn til BIAB og vørtermengde.
Eg vil tru at 36-literen er nok, men det bør andre som har prøvd uttale seg om. Eg trur du skal kunne finne ein tidlegare diskusjon på forumet (kunne ikkje finne den i farta) om kor stort volum ein treng på kokekjelen for å kunne brygge x antal liter øl, men eg er usikker på om den diskusjonen gjaldt BIAB.

Hva slags effektivitet er det disse kittene her blir laget utifra? Det har jo også endel å si.

kintii skrev:
Hva slags effektivitet er det disse kittene her blir laget utifra? Det har jo også endel å si.

Det brukar dei ikkje oppgi. I staden opererer http://www.bryggselv.no/products/american-brown-ale-allgrain-olsett-25l med slike "stipulasjonar":
OG:  1.053-1.058
Alkohol innhold i ferdig øl: ca. 5-5,5%

Kva dette i praksis betyr må du nesten spør bryggselv eller Gahr om. Alternativt leggje ei av dei oppskriftene dei har offentleggjort (http://www.bryggselv.no/categories/oppskrifter) inn i eit bryggeprogram og sjekke ut sjølv.

Jeg koker 43-44 liter (i gjæringskar, øl med lite humle)) i 50l kjele så du er ikke såå langt unna. Et alternativ da er vel å ikke ha fullt volum ved koking og tilsette kokt vann til rett OG rett i gjæringskaret.  Eller kjøpe større kjele...

Tilbake
Topp