Vil vel anta at 36,9 henspiller til Jaglands famøse uttalelse om grense for oppslutning ved valget og som resulterte i at AP mistet regjeringsmakten => Annus Horribilis.
Kan være jeg tar feil, eller hva sider du @ØyvindO ?
Vil vel anta at 36,9 henspiller til Jaglands famøse uttalelse om grense for oppslutning ved valget og som resulterte i at AP mistet regjeringsmakten => Annus Horribilis.
Kan være jeg tar feil, eller hva sider du @ØyvindO ?
Jeg har et høyt kjøleskap med plass til 2 bøtter og styrer tempen uavhengig i begge bøttene med hver sin STC med varmebelte (50W). Avhengig av årstid og type øl så kan jeg også styre kjølingen i skapet, eller ha det avsått. Har brygget lager og ale samtidig i skapet uten problem.
Jeg har et høyt kjøleskap med plass til 2 bøtter og styrer tempen uavhengig i begge bøttene med hver sin STC med varmebelte (50W). Avhengig av årstid og type øl så kan jeg også styre kjølingen i skapet, eller ha det avsått. Har brygget lager og ale samtidig i skapet uten problem.Vis vedlegget 35365
Ja, STCen styrer da kjøleskapet til det kaldeste brygget. Gjorde det da jeg brygget lager og ale samtidig. La i tillegg liggeunderlaget som jeg bruker på kjelen løst rundt ale-bøtta for å minske kjøleeffekten mot ale-bøtta, funket brillefint...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.