Frysegjæringsskap

Vil vel anta at 36,9 henspiller til Jaglands famøse uttalelse om grense for oppslutning ved valget og som resulterte i at AP mistet regjeringsmakten => Annus Horribilis.

Kan være jeg tar feil, eller hva sider du @ØyvindO ?
 
Jeg har et høyt kjøleskap med plass til 2 bøtter og styrer tempen uavhengig i begge bøttene med hver sin STC med varmebelte (50W). Avhengig av årstid og type øl så kan jeg også styre kjølingen i skapet, eller ha det avsått. Har brygget lager og ale samtidig i skapet uten problem.tmp-cam--674998036.jpg
 
Jeg har et høyt kjøleskap med plass til 2 bøtter og styrer tempen uavhengig i begge bøttene med hver sin STC med varmebelte (50W). Avhengig av årstid og type øl så kan jeg også styre kjølingen i skapet, eller ha det avsått. Har brygget lager og ale samtidig i skapet uten problem.Vis vedlegget 35365
Hvordan gjør du det med styring av kjøling, setter du kjøleskapet i stc'en som går til det kaldeste brygget, evt det som gjærer mest intenst?
 
Ja, STCen styrer da kjøleskapet til det kaldeste brygget. Gjorde det da jeg brygget lager og ale samtidig. La i tillegg liggeunderlaget som jeg bruker på kjelen løst rundt ale-bøtta for å minske kjøleeffekten mot ale-bøtta, funket brillefint...
 
Tilbake
Topp