fylle CO2 i Trondheim

Ulken

Norbrygg-medlem
Fylte hos AEO før påske, fikk kun 1,7 kg pga at flasken ikke var godt nok kjølt. pris: 475 inkl. mva

eivinds

Norbrygg-medlem
Jeg betalte 79kr/stk for innbytte av mine Aga-patroner på Jula. Blir 395kr for drøyt 2kg det.

Einig i det. Kva seier jungeltelegrafen om prisnivået i 2016 ?

Om AEO, Firesafe og NOHA skrur opp prisane for å sleppe slikt arbeid burde Bakke Brygg, BrewShop eller Brew Lab AS sjå sitt snitt til å fylle denne oppgåva.

Vi har avtale med Firesafe slik at kunder gjennom oss kan fylle 2kg for 300,-

HåvardK

Norbrygg-medlem
Vi har avtale med Firesafe slik at kunder gjennom oss kan fylle 2kg for 300,-
Den avtalen ber jeg om at dere presiserer overfor Firesafe. Min kone insisterte på det samme da hun fikk fylt opp min/vår beholder der, men de insisterte enda sterkere på at det kostet kr 400,-.

HansV

Norbrygg-medlem
NOHA har flyttet bort på Kvenhildmyra, ved siden av AGA og bortenfor Tevo dekk.
Var innom der og fikk første fylling etter flyttingen i dag. Betalte 445kr for 6kg.

HåvardK

Norbrygg-medlem
Lønner seg tydeligvis å ha 6kg-flaske. De tar 375,- for 2 kg.

Ringte på Firesafe, og de bekreftet at kunder på Brewshop får 2kg for kr 300,-. Så da blir det tur dit i morgen.

HansV

Norbrygg-medlem
Ingen tvil om at det lønnes seg med stor flaske, så lenge du ikke har plassproblemer. 6kg er perfekt for meg får akkurat plass i kjøleboksen sammen med fatene. I tillegg har jeg sodastream som backup og ut-på-tur.
Betalte vel omtrent 1200kr for den ombygde 6kg flaska hos NOHA ferdig fyllt og trykktestet i fjor. Vanligvis har de stort sett 5kg flasker der.

Hei, det er visstnok litt usikkerhet i om Firesafe tar 300 eller 400 for 2kg. Vi skal spikre en fast pris for våre kunder over helga, og kommer tilbake med oppdatering.

HåvardK

Norbrygg-medlem
Var innom Firesafe for å få fylt i går ettermiddag, men da var det ingen der som kunne gjøre jobben. I tillegg så jeg en prisliste på veggen der det sto kr 400,- for 2 kg, selv om jeg på telefon dagen før fikk opplyst kr 300,-. For meg er dette såpass utilfredsstillende at jeg vurderer småflasker fra Jula som en permanent løsning. Men er det ikke pussig at en i en by med såpass stort omfang av hjemmebrygging ikke har bedre tilgang på co2 enn dette? Jeg vil i hvertfall sverge evig troskap til den bryggersjappa som får sving på et rimelig og tilgjengelig tilbud på dette.

HåvardK

Norbrygg-medlem
Da ser det ut til at vi har fått et enda bedre alternativ i Trondheim: bryggeriet.no tilbyr fylling av 2kg-flasker til kr 250,-. Litt uklart med åpningstider, dog.

Hei, nå har vi fått ny avtale med NOHA. 2kg for kr 300. Flasker kan leveres hos oss og hentes påfølgende torsdag.

Topp