Einig i det. Kva seier jungeltelegrafen om prisnivået i 2016 ?
Om AEO, Firesafe og NOHA skrur opp prisane for å sleppe slikt arbeid burde Bakke Brygg, BrewShop eller Brew Lab AS sjå sitt snitt til å fylle denne oppgåva.
Den avtalen ber jeg om at dere presiserer overfor Firesafe. Min kone insisterte på det samme da hun fikk fylt opp min/vår beholder der, men de insisterte enda sterkere på at det kostet kr 400,-.Vi har avtale med Firesafe slik at kunder gjennom oss kan fylle 2kg for 300,-
Dette skal vi minne Firesafe på om jaDen avtalen ber jeg om at dere presiserer overfor Firesafe. Min kone insisterte på det samme da hun fikk fylt opp min/vår beholder der, men de insisterte enda sterkere på at det kostet kr 400,-.
Må flaskene være kjøpt hos dere eller kan de være fra en konkurrent?Hei, nå har vi fått ny avtale med NOHA. 2kg for kr 300. Flasker kan leveres hos oss og hentes påfølgende torsdag.
Hei, det kan være andre flasker ja.Må flaskene være kjøpt hos dere eller kan de være fra en konkurrent?
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Kan ein levere flaska direkte til NOHA, eller må den innom BrewShop?Hei, nå har vi fått ny avtale med NOHA. 2kg for kr 300. Flasker kan leveres hos oss og hentes påfølgende torsdag.
Flasker leveres til oss, og så fyller NOHA en gang i uka for oss.Kan ein levere flaska direkte til NOHA, eller må den innom BrewShop?