Jædr
Norbrygg-medlem
Ja kanskje det, PostNord kommer forøvrig aldri til å få skryt av megDa ville jeg gitt mest skryt til Posten eller PostNord
Ja kanskje det, PostNord kommer forøvrig aldri til å få skryt av megDa ville jeg gitt mest skryt til Posten eller PostNord
Nja, det er vel først å fremst Strømmen pakker og sender med en gang de får bestilling. Noe et fåtall av butikker gjør. Vet om mange butikker som det tar 3-4 dager før pakken er på terminal. Etter det så er det jo Posten/PostNord som skal gå skrytDa ville jeg gitt mest skryt til Posten eller PostNord
Jeg bruker PostNord veldig mye. Stort sett er de pålitelige, men en sjelden havner pakkene i en loop som det nesten er umulig å bryte. Har opplevd at samme pakken har gått frem og tilbake mellom Oslo og Haugesund 5 ganger, mens den egentlig skulle til Nordre Romerike.Ja kanskje det, PostNord kommer forøvrig aldri til å få skryt av meg
Snuste nettopp litt rundt på nettbutikkene. Det ser ut som at et par av de store nå ikke lenger selger malt i mindre mengder enn 1 kg. Er det tilfelle også i de fysiske butikkene? Både Brewshop og Strømmen gjør vel det, men hva med de andre?
Har opplevd at samme pakken har gått frem og tilbake mellom Oslo og Haugesund 5 ganger, mens den egentlig skulle til Nordre Romerike.
Det er stusselig å gå innom der nå.For å gi butikker muligheten til å forbedre seg, så tenker jeg at jeg må gjøre noen tester med jevne mellomrom. Var derfor innom BS i går, og det virker som de har mindre og mindre behov for å skape en levende butikk. Før hadde de til og med lekeområde for barn, nå er det nesten ikke varer igjen i hyllene i den lille delen av butikken som fortsatt er åpen for publikum. Det var ille da jeg først starta denne tråden, nå er det verre.
Men han som hjalp meg, var forsåvidt behjelpelig. De hadde ikke nøyaktig de delene jeg var ute etter, så han hjalp med å finne alternativer. Fortsatt et par unøyaktige uttalelser om råvarer. Det skulle vært et kodeord man kunne si som ga signal om at "Halvsannheter blir lagt merke til"
Kan bare snakke av egen erfaring, men jeg har lagt merke til at BS Kristiansand har gått nedover de siste årene. Jeg har samtidig sett at Ølbrygging i Grimstad har gått mer og mer opp. Jeg var 1 av de som kom fra BS og gikk over til Ølbrygging.Det ser mer og mer ut som om vi går mot et netthandelbasert system. Perfekt tilpassa dem som ikke brygger mye, og som baserer seg på sett. Det er vel der penga ligger.
Tja... Jeg kjøpte en 2,6kg flaske på ølbrygging og bytter til en full der for 300,- når den er tom...Lurer dog hvor jeg skal få fylt gass nå som BS Kristiansand legger ned
De har den muligheten ja, sendte de en melding for en time siden og spurte om de hadde planer om å starte med fylling av CO2, men da er vel sjansen for det liten, siden de har en bytteordning.. Får se hva de svarer, er jo litt trist å måtte kjøpe ny flaske og ikke minst gå ned til 2,6kg, men takk for tipsTja... Jeg kjøpte en 2,6kg flaske på ølbrygging og bytter til en full der for 300,- når den er tom...
Den skjønte jeg ikke, hvorfor er netthandel tilpassa dem som ikke brygger mye og med sett?Perfekt tilpassa dem som ikke brygger mye, og som baserer seg på sett.
Får ikke handla mer enn en sekk pga frakta som da gjør det uøkonomisk mot å kjøre til butikken for å hente.Den skjønte jeg ikke, hvorfor er netthandel tilpassa dem som ikke brygger mye og med sett?
Som @Steinar Huneide og @Terjedd sier. Jeg er nødt til å kunne dra til en bryggebutikk og handle sekkene mine med malt - og ferskgjær. Brygger du med sett, og ikke så ofte, er det rimelig greit å bestille en gang i blant.Den skjønte jeg ikke, hvorfor er netthandel tilpassa dem som ikke brygger mye og med sett?