Gis vekk - laugdeling

Har tre stk, som jeg har holdt av til TSH, Hans Einar og JoW. Skal høre med leverandøren min om de har flere liggende. Hadde fullt av de før, men er et par måneder siden jeg sjekket. Men han lovte å ikke kvitte seg med de :)
Dere som har meldt interesse kan komme og hente. Send meg PM for nærmere opplysninger.
 
Hvor er liker knappen  :skitbra:


som jeg nevnete har jeg ca en uke igjen offshore..... tar kontakt etter det :)
 
Har fått bekreftet at jeg har tilgang på flere. Både 35 og 45 liters. Gi beskjed hvor mange dere trenger, så skal jeg holde av til dere
 
WLP 630 Berliner Weisse Blend gis vekk. 1 rør.

http://www.whitelabs.com/yeast/wlp630-berliner-weisse-blend
 
De beholderne som håland har og gir bort må dere se nærmere på.  Flotte syrefaste doble tanker med håndtak å greier. Skal bli et gjennomtenkt langvarig og spennende prosjekt her i gården.

--
 
håland skrev:
Har tre stk, som jeg har holdt av til TSH, Hans Einar og JoW. Skal høre med leverandøren min om de har flere liggende. Hadde fullt av de før, men er et par måneder siden jeg sjekket. Men han lovte å ikke kvitte seg med de :)
Dere som har meldt interesse kan komme og hente. Send meg PM for nærmere opplysninger.

:ilike: Har sendt deg PM. Send meg adressen, så svipper jeg innom.. :amen:

Mvh
Thomas.
 
2u4atugu.jpg


Gir vekk to stk glass ballonger. Har også hette til å sette over tuten, men ikke kurv.

Sent fra min C6903 via Tapatalk
 
Har tre stk, som jeg har holdt av til TSH, Hans Einar og JoW. Skal høre med leverandøren min om de har flere liggende. Hadde fullt av de før, men er et par måneder siden jeg sjekket. Men han lovte å ikke kvitte seg med de :)
Dere som har meldt interesse kan komme og hente. Send meg PM for nærmere opplysninger.

Har du ennå en beholder?
 
WLP001 gis vekk vekk. 100-150ml fin slurry. Høstet før tørrhumling av øl med 1.055 i OG. Høstet i går.
 
Har tre stk, som jeg har holdt av til TSH, Hans Einar og JoW. Skal høre med leverandøren min om de har flere liggende. Hadde fullt av de før, men er et par måneder siden jeg sjekket. Men han lovte å ikke kvitte seg med de :)
Dere som har meldt interesse kan komme og hente. Send meg PM for nærmere opplysninger.
Takker og bukker for beholderne. :)
TSH
 
Vil bare Takke mr.Håland!!
De beholderne virket knallfine til mitt prosjekt (kommer desverre til å ta laang tid før det blir brygget noe på det, men nå er iallefall potensialet tilstede).


:)
 
Bilder av O2 beholderne. De har vist falt ut fra tidligere tråder.DSC_0100.jpg DSC_0101.jpg DSC_0102.jpg Første bilde er udelt beholder. Andre bilde er av innerdelen og trdje bilde er av "gryten" etter deling
 

Vedlegg

  • DSC_0104.jpg
    DSC_0104.jpg
    784,7 KB · Sett: 51
Hei hr. Håland, har du flere beholdere tilgjengelig? Tar gjerne i mot en 45- liter hvis mulig.
Mvh Bjarte H.
 
Sist redigert:
Skal sjekke hva som ligger på lager til uken, men tror jeg skal ha noen igjen etter det jeg har lovet bort nå :)
 
Tilbake
Topp