Gis vekk - laugdeling

Odland skrev:
Masse malt gis vekk.

Kvitter meg med maltlageret mitt. 10+ kg Viking Pale Malt og en butt load med div spesialmalt.

Blitt for lat til å veie ting opp selv?:)
 
Er interessert i spesialmalt.
Skal fylle opp et lite lager for å brygge en del typeriktige øl nå i starten.
Hvis jeg får lov å hente, hadde jeg satt pris på det. Fornuftige mengder kan du nok hjelpe meg med.

Sendt fra en sånn plate med autokryptering
 
Starter med WLP001 gis vekk. 1,5l starter med 1,5rør WLP001 og Wyeast gjærnæring gis vekk. Gjæren har fått 24 timer på magnetrører og ble satt til dekantering på torsdags kveld.
 
Jeg har ca. 40 flasker som gis bort. Mest 0,33 longneck, men også noen bjørnunger og 1/2 liters flasker. Alle har etikett, mange av dem mine egne festet med melk, men noen Lervig, Nøgne og Håndbryggeriet. Legg inn svar her og send PM for detaljer.
 
Gir vekk et dobbelt skap. Greit til å oppbevare bryggeting i. Ca. 170 høyt.

ne6e8yma.jpg


Hvis ingen interesse ila. helgen kastes det.
 
Skapet et up for grabs igjen. Hives ila uka. Det er på ingen måte en fryd for øynene. Men fint til å oppbevare malt og bryggeutstyr i.
 
Stein Norem Wisted skrev:
Jeg har ca. 40 flasker som gis bort. Mest 0,33 longneck, men også noen bjørnunger og 1/2 liters flasker. Alle har etikett, mange av dem mine egne festet med melk, men noen Lervig, Nøgne og Håndbryggeriet. Legg inn svar her og send PM for detaljer.

Da var flaskene borte.
 
Ferdig knust maltblanding til stout gis vekk mot high five eller lignende.

OG 1.055-ish @ 22,5l. En rolig og fin amerikansk stout. Kunne egentlig sagt hva som er i den, men det hadde ikke vært like spennende. Er knust for en mnd + siden på Bryggselv Stavanger og Hege har også tegnet fint på den. Noen som føler seg litt vågale?

9a4a9ege.jpg
 
Fantastisk!

Synes at Hansi skal stay the course og brygge denne som en surstout som den var planlagt å være.

Ellers skal det sies at surølbrygging og mr. Odland aldri går fint i lag. Det blir vel fort 2020 før vi får noe surøl fra den kanten. hehe  ;D
Og nei, jeg regner ikke med amberen som det er satt på surmix, den teller ikke!  :talktohand:
 
Aleksander_B skrev:
Fantastisk!

Synes at Hansi skal stay the course og brygge denne som en surstout som den var planlagt å være.

Ellers skal det sies at surølbrygging og mr. Odland aldri går fint i lag. Det blir vel fort 2020 før vi får noe surøl fra den kanten. hehe  ;D
Og nei, jeg regner ikke med amberen som det er satt på surmix, den teller ikke!  :talktohand:

Det blir nå iallefall ett par liter surstout :) hvis du ikke klare trylla frem noe mer gjær ;)
 
Tilbake
Topp