Jørn Pedersen
Dommer
Sendt PMOdland skrev:The Brew Jew tar den gjerne. Holder på å fikse oxy-utstyr til en kompis.
Sendt PMOdland skrev:The Brew Jew tar den gjerne. Holder på å fikse oxy-utstyr til en kompis.
Jørn Pedersen skrev:Akvariepumpe til belufting av vørter gis bort. Kommer med slange, luftfilter og keramisk brusestein. Brusesteinen ville jeg kastet og kjøpt ny. Den har gjort jobben, og vel så det, og fortjener hvile resten av sitt jordiske liv.
Må hentes på Storhaug.
Håper den kommer til nytte. Som jeg sa da du henta: man kan si hva man vil om å riste inn oksygen, men jeg fikk bedre resultater da jeg begynte å bruke pumpe.Morten_E skrev:Jørn Pedersen skrev:Akvariepumpe til belufting av vørter gis bort. Kommer med slange, luftfilter og keramisk brusestein. Brusesteinen ville jeg kastet og kjøpt ny. Den har gjort jobben, og vel så det, og fortjener hvile resten av sitt jordiske liv.
Må hentes på Storhaug.
Takk for akvariepumpa :skitbra: :amen:
knutgrrr skrev:Ny dose med flasker gis bort. I all hovedsak Lervig-flasker. 40ish stk.
Øldal skrev:Fungerende Carona mølle med skrue for drill, byttes mot en smaksprøve eller to. ;D
Pm sendtHans K skrev:Har også to billige kina pumper hvis noen vil ha...
Hans K skrev:Pumpene er fremdeles up for grabs for noen som vil hente dem selv...