Gis vekk - laugdeling

Akvariepumpe til belufting av vørter gis bort. Kommer med slange, luftfilter og keramisk brusestein. Brusesteinen ville jeg kastet og kjøpt ny. Den har gjort jobben, og vel så det, og fortjener hvile resten av sitt jordiske liv.
Må hentes på Storhaug.
 
  • Like
Reaksjoner: LC
Jørn Pedersen skrev:
Akvariepumpe til belufting av vørter gis bort. Kommer med slange, luftfilter og keramisk brusestein. Brusesteinen ville jeg kastet og kjøpt ny. Den har gjort jobben, og vel så det, og fortjener hvile resten av sitt jordiske liv.
Må hentes på Storhaug.

Takk for akvariepumpa :skitbra: :amen:
 
Morten_E skrev:
Jørn Pedersen skrev:
Akvariepumpe til belufting av vørter gis bort. Kommer med slange, luftfilter og keramisk brusestein. Brusesteinen ville jeg kastet og kjøpt ny. Den har gjort jobben, og vel så det, og fortjener hvile resten av sitt jordiske liv.
Må hentes på Storhaug.

Takk for akvariepumpa :skitbra: :amen:
Håper den kommer til nytte. Som jeg sa da du henta: man kan si hva man vil om å riste inn oksygen, men jeg fikk bedre resultater da jeg begynte å bruke pumpe.
 
Tomme Lervig-flasker gis vekk mot henting (og kanskje en flaske hjemmebrygg?)

Hei. Genererer endel tomme lervig-flasker om dagen, og får ikke benyttet dem til brygging da bryggeutstyret står i Trondheim og jeg nå bor ved Forus Vest (Åsenvegen).
Pr. nu er det 20-30, men det vokser jevnt og trutt i samband med min(e) daglige Johnny Low.

Etiketten er lett å ta av.

Fint hvis de kan komme til nytte for noen.  
 
Snurret to litt for store starterer på magnet røreren. Har litt rester igjen hvis noen trenger. Under en uke gamle. Wlp670 og wlp500
Ta med egne glass å ha i :)
 

Vedlegg

  • 20140418_181110.jpg
    20140418_181110.jpg
    365,5 KB · Sett: 449
Har også to billige kina pumper hvis noen vil ha...
 

Vedlegg

  • 20140418_181816.jpg
    20140418_181816.jpg
    361,1 KB · Sett: 449
Har fått noen beholdere for flytende O2. Disse er lagd i rustfritt stål ("edel" stål) Beholderne er dobbelt veggede og isolerte. Kan sikkert få tak i flere på 35 og 45 liter. De kan kappes med vinkelsliper og bygges om. 45 literne gir da en gryte på nesten 65 liter og en lukket beholder som kan bygges om til gjæringskar. Hvis noen vil ha, så gi meg et ord så skal eg se hva eg kan få tak i. Legger ved bilder av hvordan det ser ut både før og etter at eg har delt de.
 
Tilbake
Topp