Gjenbruk av Keykeg

Er det noen som har tenkt tanken om "reuse" av keykeg.

Er det mulig å ta ut den brukte posen og sette inn en ny steril pose?

Kom med innspill:)
 
Min far bruker opp igjen posen som er der med suksess. tror ikke det er mulig å ta ut den gamle. er vel derfor det kalles engangsfat ?.
sånn jeg har sett det bruker han rikelig mengder vann å starsan til slutt.
 
Er det noen som har tenkt tanken om "reuse" av keykeg.

Er det mulig å ta ut den brukte posen og sette inn en ny steril pose?

Kom med innspill:)

Nei, det er det ikke. Engangs er engangs. Stålfat er fint til flergangsbruk, men de er selvsagt dyrere og må vaskes og desinfiseres.
 
Nei, det er det ikke. Engangs er engangs. Stålfat er fint til flergangsbruk, men de er selvsagt dyrere og må vaskes og desinfiseres.

Eingangs er eingangs fordi produsentane vil levera dei som eingangs. Ein produsent sa til meg på Nuremberg messa at PET fata dei hadde (med oksygenbarriere) berre var eingangs fordi barriera ikkje tålte vask etc.. Bollocs om du spør meg. Eg har brukt PET flasker med oksygenbarriere i 3 år snart og har ikkje sett noko forringing så langt. Dette dreier seg om å sikra seg marknad og dei er levande redde for at dei store bryggeria skal gjenbruka dei.
 
Ja, det er nok mye marked i det. Men det handler også om sikkerhet. KeyKeg har jo et visst ansvar for at fatene ikke eksploderer og kvester folk her og der. Og med såpass tynn plast er det ikke så mye feilbruk som skal til før ballongen ryker etter noen gangers bruk. Mer solide plastfat tror jeg har vært brukt en del, blandt annet i USA, men det er ikke så mange som skal eksplodere før bryggeriene ikke vil bruke de lenger.
 
Når det gjelder vasking og oksygenbarriere så er vel maks anbefate temperatur for tappelinjer med oksygenbarriere ca. 40 C. Hvis det samme gjelder PET-fat så er det ikke sikkert at så kaldt vaskevann er effektivt nok til å gjenbruke fatene.
 
Eg har vel avspora litt med å blanda inn pet-fat her... Dei rustfrie fata mange av oss brukar er nok det beste også på lang sikt men dei kostar ein god del å investera i - såpass mykje at du kan få 10+ PET fat for same prisen. Brorparten av det som fins av fat for ølindustrien er laga for dei som har profesjonelle tappelinjer og for profesjonell bruk og denne industrien bryr seg katten om oss heimebryggjarar. Eg er overtydd om at om nokon av dei profesjonelle som lagar f.eks. PET fat lagar dei slik at ein kan ta av gjennomføringa på dei for å vaska dei - så kunne mange av oss ha gode og rimelege fat i mange år. Mykje av reingjeringa kan vi ta straks eit fat/flaske er tom - då er det mykje enklare å få det reint.

Men det kjem fat om ikkje så lenge som er rekna for gjenbruk/heimebryggjarar og som ikkje er i rustfritt.
 
pubkeg.jpg

http://www.home-brew.com/x/product.php?productid=3321
 
Ser at kegs er diskutert i denne tråden, så starter litt opp igjen her.. Har et tilbud på 10stk stålfat fra et bryggeri for en billig penge. Har noen erfaringer med rengjøring og bruk av slike? Er det slik at de må modifiseres for å kunne brukes av en beskjeden hjemmebrygger som meg?
 
Tilbake
Topp