Glass med trykk / gravering og egne coasters

Nei du kan egentlig ikke det! For det er altfor mye... Men samma det, jeg hadde vel sagt det utpå kvelden i morra uansett :)
De tar 2500kr første gangen de legger inn designet ditt i basen sin. Mulig det er da de lager sjabloner osv også, vet ikke..
Så koster det i tillegg til glassene :

2-10 stk kr 100,-
11-30 stk kr 85,-
31-  stk kr 55,-

Jeg kjøpte 12 stk Agustin fylding/rund (kr 599,- pr 6 pk,-.)

Ser forresten på ordrebekreftelsen at de er sandblåst, ikke etset som jeg trodde!

Ølet blir enda bedre i disse glassene altså, garantert! ;)
 
Tjohei! 393 kroner per glass... Skitt!

For de som er interesser titt større kvanta, fikk jeg et tilbud fra Rastal i Tyskland på ballongglass omtrent av den typen Haandbryggeriet bruker. Totalt 5 626 kroner inkludert frakt og toll, med dagens valutakurs. Det er for 504 glass. De har vært noen somlepaver på levering av glass til NM, men prisen er jo god.
 
Som jeg sa setter de en utrolig god smak på det som oppi :)

Litt dritt med de første 2500, men det er glemt allerede etter ei helg. Så da blir det bedre å bestille flere etterhvert.
 
Det er jo ikke så dyrt... 5000 +- med porto for 12 glass kunne nesten jeg også ha betalt  :sikle Alt for hobbyen. Så nettopp en som betalte 10000,- pluss "porto" for en skjelden fisk. Synd fisken døde etter noen dager, men hobbyer koster jo ofte en del. Se på bil/mc/stereo. DET er dyrt det.
 
Sist jeg gikk ut måtte jeg ut med 75,- for en halvliter, og det var ikke engang godt øl. Derfor holder jeg meg hjemme å nyter øl som smaker 1000,- kroner bedre :)
 
Er du sikker på at fruen ikke har tilgang til Norbrygg Leffe?
Kanskje slike opplysninger burde vært lagt inn på sidene kun for medlemmer  ;D
 
Jeg har løst problemet med å si at - " I år har jeg alerede ordnet julegave til foreldre,svigerforeldre og søsknene våre, er jeg ikke flink!?"
 
Martin E skrev:
Tjohei! 393 kroner per glass... Skitt!

For de som er interesser titt større kvanta, fikk jeg et tilbud fra Rastal i Tyskland på ballongglass omtrent av den typen Haandbryggeriet bruker. Totalt 5 626 kroner inkludert frakt og toll, med dagens valutakurs. Det er for 504 glass. De har vært noen somlepaver på levering av glass til NM, men prisen er jo god.

Apropos NM, fikk dere glass?, Det ble selvsagt ikke noen glass til overs for salg til medlemmer? (Mener det var en tråd på dette tidligere..)
 
Et eller annet sted i Europa befinner deg seg en pall med glass, adressert til Norbrygg. Det meste tyder på at den er sendt fra leverandøren i Tyskland, fint lite tyder på at den ankom i tide til NM.
 
gustavf skrev:
Et eller annet sted i Europa befinner deg seg en pall med glass, adressert til Norbrygg. Det meste tyder på at den er sendt fra leverandøren i Tyskland, fint lite tyder på at den ankom i tide til NM.

Jeg satt i Tyskland når NM ble avholdt, så jeg har ikke observert om glasene kom eller ei, derav spørsmålet :)
(synd jeg gikk glipp av NM, men nå er jeg en racer i Rauchbier, Kellerbier og schwarzbier om ikke annet :) )
 
*host*Delt ut til betalende medlemmer?*host*

Ellers kan de jo selges i butikken. Sikkert en del som vil kjøpe
 
Tilbake
Topp