Grilltenner/dyppvarmar Jula

Har lest at folk har kjøpt ein grilltenner frå Jula på 800 - 850W . Eg har leita på Jula sine sider men klarar kun å finne ein på 500W. Er denne på 800W utgått eller leitar eg på feil plass?

Hvordan bruker dere disse? Monterer de fast eller lar de på en måte flyte fra toppen? Eller rett og slett holder de manuelt?

@CAMØRN : Testa to av desse i går. Dei rekk fint ned i botnen av ein 36L kjele og "kvilar" på kanten av kjelen. Grunnen til at eg kjøpte desse to var for å få ned oppvarmingstida. Utan desse to grilltendarane tok det faktisk ein god time å få 30 liter 60C vatten opp til kok på kjøkkenplata mi. Det er jo i seg sjølv heilt latterleg. Med desse to grilltendarane ned i kjelen tok det i underkant av 30 minutt. Tenkjer eg kan få pressa det enda litt lengre ned om eg isolerar kjelen med til dømes eit liggeunderlag.

@Bagde : Nja... det er eit plastskaft som på ein måte er tett. men trur ikkje du er garantert at det ikkje kjem kondens opp i. Eg har berre testa desse ein gang men vatten, og det ser ut til å gå bra. Fleire på forumet som nyttar desse med stort hell.

På kjelen min er det faktisk ikkje mogleg at handtaket kjem i kontakt med veske. med mindre den er fyllt til randen.

Kan man bruke disse grilltennerene bare til koking av vann før malt tilsettes? Eller også til koking av ferdig vørtel? Forklar litt ☺️

Hvilken grilltenner mener dere er best?

Bruker grilltenner for å få raskere kok av vørter da elementet i 26 l kjelen er på kun 2kw

Tilbake
Topp