Steelless stain.Har sliti med en lekkasje på co2-sida av tappesystemet mitt. Kan se ut som jeg fant synderen. Elsker å betale fullpris for ting laga av kinesium.
Vis vedlegget 43360
Steelless stain.Har sliti med en lekkasje på co2-sida av tappesystemet mitt. Kan se ut som jeg fant synderen. Elsker å betale fullpris for ting laga av kinesium.
Vis vedlegget 43360
Har prøvd, men klarte ikke finne noe. Det må ha lekki ut ganske så sakte. Til den knakk helt av i dag, selvsagt.Hvis du leter etter gasslekkasje så kan du spraye såpevann eller Starsan på alle koblinger. Lekker det vil det boble.
Jævler til sprøbruddHar sliti med en lekkasje på co2-sida av tappesystemet mitt. Kan se ut som jeg fant synderen. Elsker å betale fullpris for ting laga av kinesium.
Vis vedlegget 43360
Det hjelper når utgangspunktet er mariekjeks.Jævler til sprøbrudd
Kva trykk brukte du når du testa? Med såpe/Starsan bør ein ikkje gå over 0,5barHar prøvd, men klarte ikke finne noe. Det må ha lekki ut ganske så sakte. Til den knakk helt av i dag, selvsagt.
Kva trykk brukte du når du testa? Med såpe/Starsan bør ein ikkje gå over 0,5bar
Husker ikke, men det var nok over 0,5. 0,7, kanskje? Er det et triks, altså?Kva trykk brukte du når du testa? Med såpe/Starsan bør ein ikkje gå over 0,5bar
Første jeg gjorde etter jobb igår var å handle inn malt til maltlageret Kan jo ikke risikere å gå tom. Øl må man jo ha i disse krisetider!Nå begynner det å bli alvor her, bryggebutikkene stenger på grunn av corona
Greit nok med skoler, arbeidsplasser og barnehager, men bryggebutikker... da føler jeg vi er over i krisetilstander
Vis vedlegget 43849
Ypperlig anledning til å tømme humlelageret for eldre humle.Nå begynner det å bli alvor her, bryggebutikkene stenger på grunn av corona
Greit nok med skoler, arbeidsplasser og barnehager, men bryggebutikker... da føler jeg vi er over i krisetilstander
Vis vedlegget 43849
Skulle tro de utvidet fra 1 min til iallefall 10 min!Skulle avbestille noen flybilletter med Norwegian, men ikke enkelt å få hjelp der nei.
Sjekk de åpningstidene på chatten
Vis vedlegget 43935
Skulle avbestille noen flybilletter med Norwegian, men ikke enkelt å få hjelp der nei.
Sjekk de åpningstidene på chatten
Vis vedlegget 43935
Interessant! Tro hva det hadde blitt?Jeg tar vel ikke feil når jeg tenker at det der ikke noe å sette starter på .
Vis vedlegget 44020