Haand Ølfestival 2013

Odland skrev:
Stiller i form av et øl - Black Cat Rye Pale Ale. Får ikke dratt over selv :(

Dette kan bli spennende å smake, tror det prioriteres over "Beveren". :)

Blir lørdagen på meg også, fredag etter jobb blir nok litt for tungt.
 
Blir Fredag på meg og. Er desverre opptatt på Lørdag.
(Var begge dager i fjor og to dager er egentlig greit med så mye god øl)
 
I år som i fjor blir det lørdag her.
Og til alle som er usikre: løp og kjøp billett, fjorårets arrangement var den triveligste øl-happeningen i 2012 for min del (nei, jeg var ikke på cbc)
 
Odland skrev:
Stiller i form av et øl - Black Cat Rye Pale Ale. Får ikke dratt over selv :(

Smakte fortreffelig, og det gjorde mye annet på festivalen også. :amen: Særlig surøl utvalget var imponerende! Merkelig så fort 15 sjetonger forsvinner ;D
 
Georg J. skrev:
Odland skrev:
Stiller i form av et øl - Black Cat Rye Pale Ale. Får ikke dratt over selv :(

Smakte fortreffelig, og det gjorde mye annet på festivalen også. :amen: Særlig surøl utvalget var imponerende! Merkelig så fort 15 sjetonger forsvinner ;D

Gode ting :)

Ja det er merkelig hvor fort sjetonger ol. forsvinner på slike arrangement ;)
 
borander skrev:
Odland skrev:
Stiller i form av et øl - Black Cat Rye Pale Ale. Får ikke dratt over selv :(

Den var utrolig god, Odland. Litt "grassy" enda, men en utrolig munnfølelse!

Vi var på Cardinal og smakte den sist mandag, da ble vi stilltiende enige om at den nok er på topp om to uker. Så en viss resin/råhet må nok påregnes, men med tanke på mengden humle har det blitt et fantastisk øl...
Uansett en fantastisk oppskrift av unge, glattbarberte Hr. Odland.  Den mannen evner å konstruere det som vi andre ønsker vi kunne ha gjort.
 
Geir Gilje skrev:
glattbarberte Hr. Odland.  :amen: :amen: :amen: :yes: :yes:

Ai ai ai, det var nok ikke helt gjennomtenkt å oute at mannen faktisk barberer seg, og i følge andre så foretrekker han faktisk babyface shave..
Ser at dette kan bli på høyde med smellen med Corona hos Nøgne Ø tidligere i år.... >:D.
 
Tilbake
Topp